HTML widget op voorgrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevintrouw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Hallo,
Ik ben een nieuwe website aan het maken, maar ik stuit op het volgende probleem:
Als ik een widget op de site wil plaatsen moet ik een HTML code invoeren. Als ik dit doe komt de widget op de achtergrond te staan.
Maar nu is mijn vraag hoe ik deze op de voorgrond krijg.
Het gaat om de volgende code:
<html>
<body>
<div class=basisDiv>
<P align="center">
<script type='text/javascript' src='http://knvbwidget.sportlink.com/widget_js.php?soort=vereniging-liggend&clubcode=BBJJ82Z&hoogte=400&breedte=750'> </script><script type='text/javascript'> showWidget();</script>
</div>
</body>
</html>

Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn vraag.

Heb je wel voldaan aan onderdelen 3.2 en 4.2.2 van de installatiehandleiding?

Welke installatiehandeiding?
Ik ben nieuw op dit forum, dus weet alles nog niet zo.

Heeft niets met dit forum te maken.

Ik bedoel de installatiehandleiding van de widget.
Ik heb 'm even vluchtig doorgescand
en ik weet nu in ieder geval dat je je moet laten registreren bij Sportlink, als officiele bij de KNVB aangesloten club.
En dat de widget alleen voor de echte verenigingssites is bedoeld.

Dus zelfs als je op correcte wijze aan de club-code bent gekomen (bijvoorbeeld als bestuurslid)
maar het gaat niet om de 'echte' verenigings-website, dan zou het wel eens kunnen zijn dat die widget niet werkt.

Je zegt dat de widget "op de achtergrond" komt te staan. Dat lijkt misschien zo.
De echte reden zou wel eens kunnen zijn dat hij gewoon niet geactiveerd wordt omdat jij niet op correcte wijze bij Sportlink bekend bent.

De widget zelf legt een verbinding met sportlink.com, dus zij kunnen op hun server en in hun systeem netjes controleren of de verbinding vanaf jouw domein wel rechtmatig is.

Het is maar een gok, maar ik denk dat het zo in elkaar zit.

Als het allemaal rechtmatig is en je bent gewoon geregistreerd,
kun je misschien beter contact met Sportlink opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan