Html

Status
Niet open voor verdere reacties.

famco

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Wie kan mij helpen.
Heb een probleem met het openen van HTML documenten mijn provider is AOL.Links boven verschijnt een kruisje .Welke instelling moet ik eventueel veranderen.
Alvast bedankt en een fijne kerst.

Rechten aan dat bestand toe te kennen zodat het kan worden uitgevoerd.

Dennis.

Je kunt je site middels Windows-verkenner via ftp benaderen. Eemaal daar te zijn beland, kun je de uitvoerrechten voor die bestanden toekennen door een een rechtsklik te geven op dat bestand waarvan je weet dat dat bestand die privilige moet hebben.

Je kunt dat natuurlijk ook doen via het programma waarmee je je documenten ge-upload hebt.

Dennis.

Dat kruisje kan ook hebben aangegeven op de niet aanwezigheid v.e. bestand cq de verwijzing(link) ernaar niet juist is.

Jij ook fijne Kerstdagen.

Dennis.

Dennis , bedankt maar ik heb het niet voor elkaar gekregen.Heb gezocht naar ftb enzz maar niets voor elkaar gekregen.Er moet toch een simpele manier zijn om deze weer te kunnen openen zonder dat ik de hele boel moet ombouwen??Toch bedankt voor de moeite.

De simpelste weg om het te doen is juist door Windows-verkenner te gaan gebruiken. Als je Windows-verkenner al opgestart hebt, dan typ je in de url balk het vogende in:

ftp://ftp.vanaf hier je site intypen.

Je moet je dan hierna aanmelden, waarna je in de root-directory terecht komt. Je kunt dan vervolgens bepaalde rechten aan je documenten toekennen door een rechtsklik op een bepaald document te geven.

Dennis.

Bedankt voor de moeite maar ik ben er niet uit gekomen.
Het enigste wat ik wil is wanneer ik een web site heb die mij de mogelijk bied om bijv een( kaart te openen) die ook te openen maar dat lukt niet.
En dit heb ik bij verschillende sites.:((

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan