HTML2TXT freeware registratiecode?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ComputerVrager

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2012
HTML2TXT is volgens de programmamaker Freeware,

zie:
http://www.bobsoft.com/html2txt/

Maar als je het programmaatje download dan krijg "Buy now", "Register", "Try" of "Cancel" voor ogen.
Als ik vervolgens klik op "Register" dan moet ik een emailadres en een registratiecode invullen.
Als ik dit niet invul en ik voor "Try" kies dan krijg ik reclame in de geconverteerde documenten wat ik niet wil.
Heb de programmamaker een aantal maanden hierover een email gestuurd maar geen reactie ontvangen.
Zie ik iets over het hoofd of zo?
Weet iemand hoe of wat op dit forum?
B.v.d.....

Freeware houd niet in dat je geen reclame hebt. Je mag het programma gebruiken gratis met ads zodat er nog inkomsten zijn. Je mag betalen voor geen ads. Dus het klopt wel.

Freeware houd niet in dat je geen reclame hebt. Je mag het programma gebruiken gratis met ads zodat er nog inkomsten zijn. Je mag betalen voor geen ads. Dus het klopt wel.

1 Als er reclame bij komt dan is het dus een vorm van adware en geen freeware. Op de Website van de programmaker staat duidelijk freeware.
2 Als ik wil betalen en ik klik op "Buy now" dan kom ik op een lege internetpagina terecht. Betalen kan dus geeneens.

Heel vaag, waarschijnlijk kan niemand je helpen dan alleen de programmamaker zelf.

Inderdaad heel vaag ja.
De programmamaker reageert niet, vandaar dat ik het probeer via dit forum.
I.v.m. mijn 'project' is het een handig bruikbaar programma dus vervelend van die reclame.
Je zou denken dat meerdere mensen op het wereldwijde net hier tegen aan lopen maar googlen levert geen oplossing zoals bijvoorbeeld de registratiecode.
Daarom denk ik ook dat ik iets over het hoofd zie........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan