HTPC Samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SontriaX

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2005
Hallo

Ik ben van plan om een HTPC samen tegaan stellen.
het is de bedoeling dat ik met deze pc moeiteloos bluray- en hddvd-discs in 1080p kan afspelen.
nu heb ik de volgende configuratie in gedachte

antec fusion
Antec 430Watt (meegeleverd met kast)
mobo: abit an-m2
proc:AMD Athlon64 X2 BE-2350 45 Watt (Socket AM2)
videokaart: Club3D Radeon HD 2600 Pro Passive 512 MB, PCI-e 16x
Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
memory: OCZ 2 GB DDR2-800 Kit
dvd brander Samsung SH-S203B S-ATA, Bulk, Zilver

echter als ik dit in de alternate pc builder ingeef krijg ik het volgende conflict:

Grafische kaart (PCIe) - Voeding

* De stroomsterkte van de voeding op de voor de grafische kaart gebruikte 12 Volt lijn is niet toereikend voor de gekozen grafische kaart. Kiest u alstublieft een andere voeding of andere grafische kaart.
* Het vermogen van de voeding is niet toereikende voor de gekozen grafische kaart. Kiest u alstublieft een andere voeding, of een andere grafische kaart.

dit is heel raar aangezien ik de configuratie overgenomen heb van iemand, iemand enig idee hoe dit kan?

Moet zeggen dat ik zelf ook die voeding aan de krappe kant vind voor die configuratie

de voeding zit standaard in de kast, is het dan verstandig om dan verstandig om een 500W aan te schaffen erbij?

Lijkt me een goed plan, en dan vooral ook van een a-merk, dus geen sweex, trust, qtec of dat soort zooi!

welke wordt wel aanbevolen antec, recom?

maar in principe zou die moeten draaien met deze configuratie?

Voor dit soort configuratie, heb ik daar dan nog een speciale voeding voor nodig ( ander formaat)

deze configuratie in het start bericht zou opzich moeten werken ofniet?

;) :D Kijk voor de grap eens naar merk en soort voeding dat ik in mijn 2 maanden oude systeem heb zitten ;) :D

zo die is ook mooi vooral je tempraturen:thumb:

en wat vind je van mijn configuratie dan:D

T.o.v. de pc die ik 2 maanden geleden naar "boven" heb verbannen (een AMD XP 1900 met een Geforce 4 ti4400 en 1 giga intern) redelijk interessant, maar naar de huidige maatstaven / verkrijgbare hardware: iets verouderd?

een eventuele andere(betere) configuratie is ook mogelijk

echter heb ik jullie hulp daarbij nodig?

suggesties zijn welkom;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan