SontriaX
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2005
Hallo
Ik ben van plan om een HTPC samen tegaan stellen.
het is de bedoeling dat ik met deze pc moeiteloos bluray- en hddvd-discs in 1080p kan afspelen.
nu heb ik de volgende configuratie in gedachte
antec fusion
Antec 430Watt (meegeleverd met kast)
mobo: abit an-m2
proc:AMD Athlon64 X2 BE-2350 45 Watt (Socket AM2)
videokaart: Club3D Radeon HD 2600 Pro Passive 512 MB, PCI-e 16x
Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
memory: OCZ 2 GB DDR2-800 Kit
dvd brander Samsung SH-S203B S-ATA, Bulk, Zilver
echter als ik dit in de alternate pc builder ingeef krijg ik het volgende conflict:
Grafische kaart (PCIe) - Voeding
* De stroomsterkte van de voeding op de voor de grafische kaart gebruikte 12 Volt lijn is niet toereikend voor de gekozen grafische kaart. Kiest u alstublieft een andere voeding of andere grafische kaart.
* Het vermogen van de voeding is niet toereikende voor de gekozen grafische kaart. Kiest u alstublieft een andere voeding, of een andere grafische kaart.
dit is heel raar aangezien ik de configuratie overgenomen heb van iemand, iemand enig idee hoe dit kan?
Ik ben van plan om een HTPC samen tegaan stellen.
het is de bedoeling dat ik met deze pc moeiteloos bluray- en hddvd-discs in 1080p kan afspelen.
nu heb ik de volgende configuratie in gedachte
antec fusion
Antec 430Watt (meegeleverd met kast)
mobo: abit an-m2
proc:AMD Athlon64 X2 BE-2350 45 Watt (Socket AM2)
videokaart: Club3D Radeon HD 2600 Pro Passive 512 MB, PCI-e 16x
Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
memory: OCZ 2 GB DDR2-800 Kit
dvd brander Samsung SH-S203B S-ATA, Bulk, Zilver
echter als ik dit in de alternate pc builder ingeef krijg ik het volgende conflict:
Grafische kaart (PCIe) - Voeding
* De stroomsterkte van de voeding op de voor de grafische kaart gebruikte 12 Volt lijn is niet toereikend voor de gekozen grafische kaart. Kiest u alstublieft een andere voeding of andere grafische kaart.
* Het vermogen van de voeding is niet toereikende voor de gekozen grafische kaart. Kiest u alstublieft een andere voeding, of een andere grafische kaart.
dit is heel raar aangezien ik de configuratie overgenomen heb van iemand, iemand enig idee hoe dit kan?