HTTP Error 404

Status
Niet open voor verdere reacties.

lsc.b

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
hallo allemaal
ik heb een pc opnieuw geinstalleerd en alle update`s zijn uit gevoerd maar als ik een spel online wil spelen met namen de site van big fish krijg ik de volgende error HTTP Error 404
ik heb nog een pc staan ( van me zelf ) en daar werkt het wel hoe kan ik dit oplossen ......(de pc van me zelf is voor zakelijk gebruik dus niet voor spellen )

Hoi !

Zoiets: Het spijt ons. De pagina die u zocht werd niet gevonden.

De meest voorkomende redenen daarvoor zijn:

* u volgde een verouderde bookmark/favoriet
* u volgde een verouderde link van een zoekmachine
* u maakte een tikfout in het webadres

Als dat alles niet het geval is moet je mogelijk de site in vertrouwde site's zetten in IE, en evt. je firewall configureren.

Lijkt me geen poort-probleem, omdat het op je andere PC wel werkt.

Greetz,

Harry.

Harry.

Krijg je de 404 melding al als je op die site komt, of pas als je een game kiest om te spelen?

Hoi !

De meest voorkomende redenen daarvoor zijn:

* u volgde een verouderde bookmark/favoriet
* u volgde een verouderde link van een zoekmachine
* u maakte een tikfout in het webadres

Als dat alles niet het geval is moet je mogelijk de site in vertrouwde site's zetten in IE, en evt. je firewall configureren.

.

heb ik gedaan maar dit werkt ook niet

Adobe Flash en shockwave zijn neem ik aan ook geinstaleerd.

Als ik een game kies dan krijg ik een Active X meldingen, heb je deze ook geaccepteerd?

dit krijg ik nog niet eens
als ik inlog , mijn acount , een spel kies en ga zo maar door krijg ik http error 404

En als je nu eens niet inlogt, kun je dan wel een game kiezen?

bedankt allemaal maar niets hielp ik heb maar besloten weer alles opnieuw installeeren en steeds controleeren of hij nu wel doet en alles is weer bij het oude en werkt weer ook de site van bigfish dus de zaak kan gestoten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan