http://www.pyro-united.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er mooi uit!:thumb:

Mooi en origineel menu

Ik begrijp dat je de site net opgestart hebt, ik zou als ik jou was een zootje foto's etc etc erop zetten, zodat we daar ook ons oordeel over uit kunnen spreken. Nu kunnen we het alleen maar hebben over de mooie layout :)

btw goede spelling etc. Er zijn sites waar er minder aandacht aan besteed wordt. (ik noem geen namen)

Ziet er goed uit:thumb: Lekker overzichtelijk. De filmpjes zijn ook niet te groot voor mensen met een inbelverbinding.

Geplaatst door megabit
Ziet er goed uit:thumb: Lekker overzichtelijk. De filmpjes zijn ook niet te groot voor mensen met een inbelverbinding.

Bestaan die mensen nog??

:P:P

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Ziet er mooi uit!:thumb:

Mooi en origineel menu

Ik begrijp dat je de site net opgestart hebt, ik zou als ik jou was een zootje foto's etc etc erop zetten, zodat we daar ook ons oordeel over uit kunnen spreken. Nu kunnen we het alleen maar hebben over de mooie layout :)

btw goede spelling etc. Er zijn sites waar er minder aandacht aan besteed wordt. (ik noem geen namen)

?????
.....betrekking tot het zlef maken......

Voor de rest ziet het er goed uit, snel en overzichtelijk.

Ik vind het ook een erg mooie site!

Ik ben zelf ook wel een vuurwerk freak, maar rond deze tijd is het altijd stukken minder. Dat komt vaak rond eind november/december weer, dus ik denk dat je rond deze tijd ook niet reuze veel bezoekers scoort...

Nouja, de lay-out vind ik in ieder geval heel mooi, goed passend bij het onderwerp. Foto's die komen hopelijk nog wel (daar vertrouw ik wel op :p). Inhoud is ook wel leuk.

Gewoon goed dus!

Ga zo door zou ik zeggen!

:thumb:

:confused: wat bedoel je hier nou mee?:confused:

Jij hebt het over goede spelling, op de eerste pagina kwam ik dus al een typefout tegen (voor de rest nog niet hoor) maar ik vond het wel komisch :p

:D :o Oke oke maar dit is toch wel heel wat minder spellingsfouten en standaard layout dan dat "goede" forum wat vandaag ook promootte :p

:D :o Oke oke maar dit is toch wel heel wat minder spellingsfouten en standaard layout dan dat "goede" forum wat vandaag ook promootte :p

Dat ben ik met je eens:D:cool::D.

Heb er nu ook een forumpje opstaan met betrekking tot vuurwerk uiteraard... Neem een kijkje zou ik zeggen :)

Eneeh... De spelfout is nu weg ;)

:p

ik weet niet of het mogelijk is (heb niet al te veel ervaring ermee) maar zou je de skin van het forum ook niet een beetje kunnen aanpassen naar de look van je site? dit is een erg standaard lookje en niet aantrekkelijk. :)

Ja, het lijkt me een goed idee als je je er even in gaat verdiepen hoe je een template voor je forum moet maken. Want dit is idd erg standaard.

Hm ... niet slecht ... :)
- Logo met menu is goed zichtbaar, 't wint geen schoonheidsprijs, maar 't is duidelijk en vrij leuk gedaan.
- De pagina's komen overeen, het is niet zo dat 't menu dan weer links dan weer rechts staan ... Nee, alles blijft mooi op dezelfde plaats, goed overzichtelijk.
- Je gebruikt geen iframe in 't midden maar een mooie <div> :thumb: (iframes zuigen :p)
- 't Forum heeft een vrij leuke style, ook al ben ik nog altijd een voorstander van gewoon zelf een forum maken :rolleyes:

Enkele aanmerkingen:
- Achtergrond (buiten de <div>) is een beetje saai, simpel zwart ... Je site heeft al niet zoveel grafische dingen, dus een leuke textureachtergrond of zo zou wel leuk zijn
- Bij je gastenboek heb je standaard tekstvelden, 't zou leuk zijn als je hier wat CSS bij zou toepassen zodat ze bij de site passen

Verder geen aanmerkingen ... ziet d'r vrij goed uit :)

Succes verder :thumb:

Geplaatst door JPeetje
Hm ... niet slecht ... :)
- Logo met menu is goed zichtbaar, 't wint geen schoonheidsprijs, maar 't is duidelijk en vrij leuk gedaan.
- De pagina's komen overeen, het is niet zo dat 't menu dan weer links dan weer rechts staan ... Nee, alles blijft mooi op dezelfde plaats, goed overzichtelijk.
- Je gebruikt geen iframe in 't midden maar een mooie <div> :thumb: (iframes zuigen :p)
- 't Forum heeft een vrij leuke style, ook al ben ik nog altijd een voorstander van gewoon zelf een forum maken :rolleyes:

Enkele aanmerkingen:
- Achtergrond (buiten de <div>) is een beetje saai, simpel zwart ... Je site heeft al niet zoveel grafische dingen, dus een leuke textureachtergrond of zo zou wel leuk zijn
- Bij je gastenboek heb je standaard tekstvelden, 't zou leuk zijn als je hier wat CSS bij zou toepassen zodat ze bij de site passen

Verder geen aanmerkingen ... ziet d'r vrij goed uit :)

Succes verder :thumb:

Zal eens kijken of ik wat met deze kritiek kan!! Bedankt voor de tips iig :)

Ook nog even een tip over de inhoud:

Op de homepage vermeld je "vandaag..." en nog een keer vandaag, maar vandaag is maar één dag, dus dan zou je hem elke dag moeten updaten en ik weet niet of je daar zo'n zin in hebt. Misschien handig om er een datum op te zetten i.p.v vandaag.

Het is maar een aanmerking.:rolleyes:

Groet,
Timothy

Geplaatst door T._de_vries
Ook nog even een tip over de inhoud:

Op de homepage vermeld je "vandaag..." en nog een keer vandaag, maar vandaag is maar één dag, dus dan zou je hem elke dag moeten updaten en ik weet niet of je daar zo'n zin in hebt. Misschien handig om er een datum op te zetten i.p.v vandaag.

Het is maar een aanmerking.:rolleyes:

Groet,
Timothy

Er staat een datum bij ;)

BTW, je forum ziet er al een stuk beter uit :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan