gebruiker62
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2002
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door megabit
Ziet er goed uit:thumb: Lekker overzichtelijk. De filmpjes zijn ook niet te groot voor mensen met een inbelverbinding.
Geplaatst door gebruiker62
Bestaan die mensen nog??
![]()
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Ziet er mooi uit!:thumb:
Mooi en origineel menu
Ik begrijp dat je de site net opgestart hebt, ik zou als ik jou was een zootje foto's etc etc erop zetten, zodat we daar ook ons oordeel over uit kunnen spreken. Nu kunnen we het alleen maar hebben over de mooie layout
btw goede spelling etc. Er zijn sites waar er minder aandacht aan besteed wordt. (ik noem geen namen)
.....betrekking tot het zlef maken......
Geplaatst door maestro12
?????
Voor de rest ziet het er goed uit, snel en overzichtelijk.
wat bedoel je hier nou mee?
![]()
![]()
Oke oke maar dit is toch wel heel wat minder spellingsfouten en standaard layout dan dat "goede" forum wat vandaag ook promootte
![]()
Geplaatst door megabit
Dat ben ik met je eens.
Geplaatst door JPeetje
Hm ... niet slecht ...
- Logo met menu is goed zichtbaar, 't wint geen schoonheidsprijs, maar 't is duidelijk en vrij leuk gedaan.
- De pagina's komen overeen, het is niet zo dat 't menu dan weer links dan weer rechts staan ... Nee, alles blijft mooi op dezelfde plaats, goed overzichtelijk.
- Je gebruikt geen iframe in 't midden maar een mooie <div> :thumb: (iframes zuigen)
- 't Forum heeft een vrij leuke style, ook al ben ik nog altijd een voorstander van gewoon zelf een forum maken
Enkele aanmerkingen:
- Achtergrond (buiten de <div>) is een beetje saai, simpel zwart ... Je site heeft al niet zoveel grafische dingen, dus een leuke textureachtergrond of zo zou wel leuk zijn
- Bij je gastenboek heb je standaard tekstvelden, 't zou leuk zijn als je hier wat CSS bij zou toepassen zodat ze bij de site passen
Verder geen aanmerkingen ... ziet d'r vrij goed uit
Succes verder :thumb:
Geplaatst door T._de_vries
Ook nog even een tip over de inhoud:
Op de homepage vermeld je "vandaag..." en nog een keer vandaag, maar vandaag is maar één dag, dus dan zou je hem elke dag moeten updaten en ik weet niet of je daar zo'n zin in hebt. Misschien handig om er een datum op te zetten i.p.v vandaag.
Het is maar een aanmerking.![]()
Groet,
Timothy
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.