HTTPS werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNeonator

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Hallo,

ik heb sinds eergister een probleempje. HTTPS sites werken niet meer. nou ja, ze werken wel, maar er staat een streep door HTTPS (google chrome trouwens) en ik kan er niet veel meer mee, behalve met gmail die werkt nog, voor zover ik weet, maar twitter enzo niet meer.
Zelf heb ik wel veel ervaring en kennis wat computers betreft, dus heb ik alle verdachte applicaties en programma's die ik sinds eergister heb verwijder, en mijn computer op virussen gescand maar die zegt dat mijn PC veilig is en nog werkt HTTPS niet.
weet iemand of dit door malware komt, zoja hoe kom ik ervan af, zo nee hoe moet ik dit dan oplossen?

Laatst bewerkt door een moderator:
als je bedoelt voor de gehele computer, al geprobeerd, en het probleem zit 'm niet in mijn computer maar in Chrome, want op IE werkt het nog wel, maar IE is slomer en onhandiger. ik heb ook al de extensies & apps die ik onlangs heb geïnstalleerd verwijderd, maar dat werkt ook niet.

welke windowsversie gebruik je?
En als je op het slotje links van https klikt, kan je een screenshot posten van wat er staat onder "rechten" en verbinding"?

om eerlijk te zijn heb ik het probleem een uur geleden opgelost. het was dus toch een geïnfecteerd bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan