https

Status
Niet open voor verdere reacties.

grote beer

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2001
iedere keer als ik een website wil bezoeken die begint met https krijg ik dit:
Deze verbinding is niet beveiligd,U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding
op te zetten met......
Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie
tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt opzetten, om te bewijzen dat u naar de
juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.

wat is hier aan te doen

Hallo Grote beer. Kan wel een hele rits gaan typen, maar hier wordt uitgelegd wat je probleem is. klik hier.

En succes ermee.;)

dit heb ik ook gelezen,denk dat het hier mee te maken heeft bij foutmelding Mozilla Thunderbird

Uw certificaat bevat hetzelfde serienummer als een ander door de certificatieautoriteit uitgegeven certificaat. Haal een nieuw certificaat met een uniek serienummer op.

dit zijn technische details FF:
Het certificaat wordt niet vertrouwd, omdat er geen uitgeversketen is aangeboden.

Laatst bewerkt:
[h=2]Het tabblad Vertrouwde uitgevers.[/h]Steeds meer software-uitgevers en toepassingsontwikkelaars maken gebruik van softwarehandtekeningen om te controleren of hun toepassingen afkomstig zijn van een vertrouwde bron. Gebruikers begrijpen echter vaak weinig van de handtekeningcertificaten die horen bij de toepassingen die ze installeren, of besteden er geen aandacht aan.

Hier het hoe en waarom. klik

dat word voor mij abacadraba.
als ik even bv facebook toestemming geeft word de website niet goed weer gegeven.
is ook op de site van twitter etc

Ja het is een wat ingewikkelde materie dat ben ik helemaal met je eens, maar het is niet anders. Tja wat nu te doen. Ik zou eerst een kijken of firefox up to date is. En anders dat ding er eens afgooien en opnieuw installeren.

Het zien van de waarschuwing betekent niet noodzakelijkerwijs dat de website die je bezoekt je probeert te doen geloven dat het een andere website is - het betekent dat Firefox niet in staat is de identiteit van de website te verifiëren, en dat je voorzichtig kunt verdergaan. De beveiliging is soms erg streng. Als je deze, of sommige sites, via IE of Chrome opent dan krijg je deze waarschuwingen wellicht helemaal niet.

internet Explorer geeft geen foutmelding, gisteravond werkte alles nog goed.
computer terug gezet na 08-06-2012 en alles werk weer!
is een update Windows de schuldige?

Laatst bewerkt:
Oke je kunt wellicht eens terug gaan met systeemherstel van een of twee dagen eerder. Lukt dit. Heb je windows 7 of vista het kan geen kwaad, je verliest er niets mee en het lost het heel vaak op.

te vroeg gejuicht,Uw certificaat bevat hetzelfde serienummer als een ander door de certificatieautoriteit uitgegeven certificaat. Haal een nieuw certificaat met een uniek serienummer op.
krijg dit oa bij: www.ov-chipkaart.nl.

denk dat het nu is opgelost,ff terug gezet naar 12.0 en alles werk weer tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Dus als ik goed begrijp heb je geen problemen meer nu je het in orde hebt gebracht.

helaas bij 1 site kom nog Uw certificaat bevat hetzelfde serienummer als een ander door de certificatieautoriteit uitgegeven.
is dit op te lossen?

onder tussen ff 13.0 er weer op,sommige sites doen het wel en andere niet!

weet het niet meer,misschien lig het ergens anders aan of toch Uw certificaat bevat hetzelfde serienummer als een ander door de certificatieautoriteit uitgegeven

Laatst bewerkt:
Mhh listig. :o Kopieer die site eens uit je browser. Open dan chrome als je die hebt en plak dan deze in die browser van chrome, of in een andere browser.

Ik las deze nog. klik Snap jij het nog ik bijna ook niet meer:confused:

Laatst bewerkt:
dan doet de site het namelijk wel in een andere browser.
,maar hopen dat het vanzelf weer over gaat.

als ik bij ff na extra- add-ons gaat krijg ik ook:U hebt een ongeldig certificaat ontvangen. Neem contact op met de serverbeheerder of e-mailcorrespondent en geef hen de volgende informatie:

Laatst bewerkt:
Grote beer, het zal vermoedelijk niet zelf overgaan. Maar ter info en studie eventueel. Ja je wordt er soms niet goed van In ieder geval ben je nu even geholpen. Groet Manamana, deze nog proberen.

bedankt voor al je hulp,helaas werk nog niet.
Ga in het menu bovenaan naar Extra/Tools - Opties/Options en ga daar naar het tabblad Geavanceerd/Advanced. U zult dan het hieronder afgebeelde venster zien. In dit venster scrollt u helemaal naar beneden met de schuifbalk rechts en klikt dan op "Certificaten beheren"/"Manage Certificates" ,daar ziet FF 13.0 er anders uit

Ja allemaal graag gedaan grote beer. Maar ik zie nu ook waarom het allemaal niet lekker loopt met die certificaten. Het heeft deels ook te maken met oude certificaten en SSL verbinding/versleuteling..... en het zelfde nummer (zie bericht 20.15 uur #13) waar jij last van had en nog veel meer enz enz....afin lees hier dit interessante artikel maar. Tjonge jonge wat een gedoe he, maar nu weet jij..... en ik ook waar het kennelijk mogelijk is en onmogelijk was.

Het heeft even geduurd, maar ook ik heb er weer een hoop van geleerd. :eek:

klik nog een keer

onder tussen geschiedenis laatste uur gewist,en sommige cookies.
werkt nu wel of....................is het tijdelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan