Huge problemo met xbox360

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roewl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Heren!

Ik heb laatst aan 2 controllers van iemand over kunnen kopen, en ik kreeg daar een xbox bij waarvan hij mij vermelde dat het ding helemaal kapot was. Maar mijn vader wou dit toch proberen te repareren, en nu hebben we het ding open gehad (ja garantie was toch al vervallen omdat het ding omgebouwd is volgens mij) en gekeken of we niets vreemds konden vinden. We hebben een klein pinnetje uit de discdrive gevist dat af was gebroken van iets. Dus, vervolgens de xbox weer in elkaar gezet. En aan de voeding gehangen en de kabels na de tv er aan. *Klik xbox aan* horen geluid, en kunnen controller aansluiten maar géén beeld, tot een 10 tal seconden later de controller weg valt, en we 3 rode streepjes te zien krijgen. Nu hebben we zulk code blad uitgeprint wat je verteld hoe je de code af kunt lezen, we kregen eerst een code, welke weet ik niet meer precies. Dus die code doorlopen, toen ging de rode ring uit. Nou, helemaal spanningsloos gemaakt en de tvkabels eruit gehaald. Opnieuw aangesloten, en ineens komt mijn vader de kamer binnen rennen terwijl ik deze post zit te schrijven dat het ding t doet. Dus ik ga kijken, alleen maar strepen in het beeld.. maar ook mijn moeder heeft gezien dat het ding het deed, voor 10 seconden. En nu krijgen we weer,nadat we het ding opnieuw op hadden gestart, een code. Deze code geld : 0100.

Wij weten het ook niet meer? Dan geeft het ding heel ff beeld, en stopt er mee, en dan doetie het 10 seconden mét geluid.. en zonder beeld..?

Iemand die ons hiermee kan helpen?

groetjes Roel:)

Laatst bewerkt:
de beruchte red ring of death... weinig aan te doen zoek maar eens op google en youtube

Red Ring Of Death (RROD) er zijn manieren om het "te repareren"

Idd, berucht ja.
Moeilijk om te repareren, vooral als je er niet zelf aan geknutseld hebt.
Misschien handig om te vragen wat die vorige eigenaar zelf allemaal gedaan had, dan kun je het probleem terug leiden.;)
Succes, en respect als je het lukt. Heb je toch mooi een xbox:P

nou, red ring is meestal te danken aan oververhitting....
dus alles goed schoonmaken en weer opnieuwe overhitten heb ik vaker zien werken.. :P

en anders wil ik even met je praten over de prijs van de kast met hdd (inhoud hoeft niet perse :P) als je verkoopt :D

Kerel, als je een beetje een redelijk bod doet mag je de hele handel zo kopen,

Heb nog voor je:

Xbox360 Wit met HDD
Alle kabels die erbij geleverd worden
Handleiding ( vraagt men tegenwoordig ook geld voor op internet :rolleyes: )

Ik heb het opgegeven, heb een goedwerkende elite.. dus :)

Heb ook navraag voor je gedaan, maar die gast waar ik het ding van heb zegt dattie de Xbox omgebouwd heeft gekocht bij iemand die de xboxen gewoon al ombouwd voordat hij ze verkoopt.. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan