bijl0589
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 aug 2001
Kreeg vandaag een bericht van KPN of ik maar niet liever over wilde stappen naar internet extra omdat premium, na de downloadsnelheid te hebben verhoogd (naar het schijnt ergens in april), op mijn adres niet gerealiseerd kon worden.
Zou me per maand 15 euro schelen.
In eerste instantie klinkt dat wel lekker, maar dan ga je toch even nadenken.
Eerst maar even een speed check doen, en daar kwam tot mijn grote schrik uit dat ik maar een downloadsnelheid heb van plusminus 10MB/s. (dubbelgecheckt op meerder sites)
Waar heb ik al die tijd dan 50 euro per maand voor betaald?
KPN gebeld en de man die ik als laatste aan de lijn kreeg kon voor mij regelen dat ik zelfs de eerste 6 maanden dan niet 35 euro hoefde te betalen voor mijn Internet extra, maar 25 euro.
Toch later nog even een postcode-check gedaan of internet premium uberhaupt wel op mijn adres leverbaar was.
Maar nee...............Premium is op dit adres niet leverbaar....w-a-a-a-t?
Nou vraag ik je...., dat hadden ze me toch wel iets eerder mogen vertellen.
Ik denk nu dus dat ik jaren betaald heb voor iets wat er nog helemaal niet was op mijn adres.
Ik zat vanaf 2001 bij planet internet met een adsl comfort, wat ik bij overname door KPN verandert heb in internet premium.
Naar ik dacht met een behoorlijke downloadsnelheid.
Nou heb ik nooit iets te klagen gehad over de snelheid, maar als ik het goed begrijp had ik, voor dat wat ik betaald heb, veel en veel grotere snelheden kunnen realiseren.
Ik wil nu mijn gegevens goed in orde hebben om te kunnen klagen, maar ik weet niet meer wanneer KPN zijn snelheden heeft verhoogd en hoe snel premium was toen KPN begon.
Kan iemand mij een geschiedenis les geven?
Of anders een adres geven waar ik het zelf kan uitzoeken?
Zou me per maand 15 euro schelen.
In eerste instantie klinkt dat wel lekker, maar dan ga je toch even nadenken.
Eerst maar even een speed check doen, en daar kwam tot mijn grote schrik uit dat ik maar een downloadsnelheid heb van plusminus 10MB/s. (dubbelgecheckt op meerder sites)
Waar heb ik al die tijd dan 50 euro per maand voor betaald?
KPN gebeld en de man die ik als laatste aan de lijn kreeg kon voor mij regelen dat ik zelfs de eerste 6 maanden dan niet 35 euro hoefde te betalen voor mijn Internet extra, maar 25 euro.
Toch later nog even een postcode-check gedaan of internet premium uberhaupt wel op mijn adres leverbaar was.
Maar nee...............Premium is op dit adres niet leverbaar....w-a-a-a-t?
Nou vraag ik je...., dat hadden ze me toch wel iets eerder mogen vertellen.
Ik denk nu dus dat ik jaren betaald heb voor iets wat er nog helemaal niet was op mijn adres.
Ik zat vanaf 2001 bij planet internet met een adsl comfort, wat ik bij overname door KPN verandert heb in internet premium.
Naar ik dacht met een behoorlijke downloadsnelheid.
Nou heb ik nooit iets te klagen gehad over de snelheid, maar als ik het goed begrijp had ik, voor dat wat ik betaald heb, veel en veel grotere snelheden kunnen realiseren.
Ik wil nu mijn gegevens goed in orde hebben om te kunnen klagen, maar ik weet niet meer wanneer KPN zijn snelheden heeft verhoogd en hoe snel premium was toen KPN begon.
Kan iemand mij een geschiedenis les geven?
Of anders een adres geven waar ik het zelf kan uitzoeken?