Ik ben een beginnnend VB gebruiker. Wellicht is mijn probleem simpel op te lossen, maar ik kom even niet verder......
De situatie:
Ik heb al een invulformulier gemaakt welke data wegschrijft in een Excel worksheet. Dat werkt helemaal goed.
Alles komt netjes in de juiste kolommen.
Nu wil ik ook de mogelijkheid hebben om de ingevulde data aan te passen.
Ik wil dus de actuele rij kopieeren (dus de rij waarin de cursor staat) en tonen in een formulier. Na het aanpassen moeten de gegevens weer weggeschreven worden.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de gegevens van de actuele rij in een formulier in te laden. Hoe krijg ik de geupdate gegevens weer in de juiste rij in het worksheet?
Alvast bedankt voor jullie suggesties.
De situatie:
Ik heb al een invulformulier gemaakt welke data wegschrijft in een Excel worksheet. Dat werkt helemaal goed.
Alles komt netjes in de juiste kolommen.
Nu wil ik ook de mogelijkheid hebben om de ingevulde data aan te passen.
Ik wil dus de actuele rij kopieeren (dus de rij waarin de cursor staat) en tonen in een formulier. Na het aanpassen moeten de gegevens weer weggeschreven worden.
Helaas krijg ik het niet voor elkaar om de gegevens van de actuele rij in een formulier in te laden. Hoe krijg ik de geupdate gegevens weer in de juiste rij in het worksheet?
Alvast bedankt voor jullie suggesties.