Huistelefoon werkt niet meer na wachtwoord veranderen van netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talha

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Berichten
30
Ik had op nieuws gezien dat mensen die Thomson of speedtouch hebben wachtwoord moeten veranderen voor een betere veiligheid.
dus had ik het gelijk gedaan. maar het probleem is nou werkt mijn huistelefoon niet meer. Wat moet ik doen? :(
 
Welke specifieke modem heb je? En heb je de modem al uit en aan gezet?
 
kan je niet terug naar fabrieks instelling??
zal wel in het boekje staan hoe dat moet
 
Citaat van een ander forum :
Heb zo'n vermoeden.
Al die modems staan vaak standaard op kanaal 10, zou dus zomaarkunnen zijn dat een of meerdere netwerken op die van jou storen (een aloud bekend probleem).
Mocht dat het geval zijn moet je een vrij kanaal kiezen, wat je dus kunt checken met inSSIDer.

En antwoord was =
Briljant!
Volgens inSSIDer zaten er nog 4 andere wifi netwerken op kanaal 11, waarvan 1 met een bijna net zo sterk signaal als die van mij. Kanaal 4 was nog over, dus gewijzigd en meteen een stabiele verbinding!
Heel erg bedankt voor je antwoord!


Kan dat voor jou ook wat betekenen of wat helpen ?? en voor InSSIDer of hier ->InSSIDer
 
Laatst bewerkt:
@talha,

Heb je misschien in de telefooninstellingen dingen gewijzigd ? De bedoeling is om het wachtwoord m.b.t. toegang van de router te wijzigen, dit mag geen invloed hebben op telefooninstellingen.
 
@talha,

Heb je misschien in de telefooninstellingen dingen gewijzigd ? De bedoeling is om het wachtwoord m.b.t. toegang van de router te wijzigen, dit mag geen invloed hebben op telefooninstellingen.

ik heb alleen wifi naam en wachtwoord veranderd verder heb ik helemaal niks gedaan.
 
@talha,

Ik zag in eerdere berichten dat je fabrieksreset hebt gedaan van je router, hierdoor zijn je telefooninstellingen verloren gegaan. Dan moet je de SIP instellingen van je provider erbij pakken en deze invoeren in de router.
 
@talha,

Ik zag in eerdere berichten dat je fabrieksreset hebt gedaan van je router, hierdoor zijn je telefooninstellingen verloren gegaan. Dan moet je de SIP instellingen van je provider erbij pakken en deze invoeren in de router.

hoe moet ik dat precies doen? :S
 
@talha,

Als het goed is heb je gegevens van je provider gekregen m.b.t. de telefooninstellingen. Deze zouden ingevoerd moeten worden in je modem. Dit zijn gegevens zoals SIPserver, telefoonnummer, wachtwoord. Als je deze niet meer hebt gaat het niet lukken en zal je dit via je provider moeten achterhalen.

Er zijn providers die dit via hun helpdesk keurig voor jou doen. Je zou dit kunnen proberen.

Laat mij anders even weten welke provider je hebt en type modem, kan ik kijken wat ik voor je kan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan