Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke specifieke modem heb je? En heb je de modem al uit en aan gezet?
kan je niet terug naar fabrieks instelling??
zal wel in het boekje staan hoe dat moet
Citaat van een ander forum :
Heb zo'n vermoeden.
Al die modems staan vaak standaard op kanaal 10, zou dus zomaarkunnen zijn dat een of meerdere netwerken op die van jou storen (een aloud bekend probleem).
Mocht dat het geval zijn moet je een vrij kanaal kiezen, wat je dus kunt checken met inSSIDer.
En antwoord was =
Briljant!
Volgens inSSIDer zaten er nog 4 andere wifi netwerken op kanaal 11, waarvan 1 met een bijna net zo sterk signaal als die van mij. Kanaal 4 was nog over, dus gewijzigd en meteen een stabiele verbinding!
Heel erg bedankt voor je antwoord!
@talha,
Heb je misschien in de telefooninstellingen dingen gewijzigd ? De bedoeling is om het wachtwoord m.b.t. toegang van de router te wijzigen, dit mag geen invloed hebben op telefooninstellingen.
@talha,
Ik zag in eerdere berichten dat je fabrieksreset hebt gedaan van je router, hierdoor zijn je telefooninstellingen verloren gegaan. Dan moet je de SIP instellingen van je provider erbij pakken en deze invoeren in de router.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.