Hulp aanschaf nieuwe gamepc +\- 870,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan kun je nog beter voor de silencio gaan gaan met fan, komt op hetzelfde neer maar
- je hebt een 10x betere kwaliteit fan
- meer features in je kast

Nu dan nog tot slot.

Voor de zekerheid wil ik graag van meerdere personen weten of dit een goed systeem is voor een hardcore gamer. Hierbij is rekening gehouden door mijn wensen zoals geen ssd e.d. Ik wil alleen weten of dit een goed gaming systeem is. Indien goedgekeurd door genoeg personen ga ik deze vanavond nog bestellen. Dus laat uzelf horen en goed werk door de mensen hier :thumb: :thumb: bedankt voor de tijd en moeite http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[257447]=1&product[406577]=1&product[71992]=1

Laatst bewerkt:
Is er trouwens een geluidskaart aanwezig?
En moet ik geen Kabel kopen om de pc op de monitor aan te sluiten?

Laatst bewerkt:
Zoals al gezegd op het andere forum, geluidskaart zit ingebouwd in het moederbord en alle kabels worden geleverd.

Ja ik dacht zo gaat het wat sneller. Prima pctje, maar ik heb ook mail gestuurd naar azerty en zij raden mij toch een videokaart aan van nvidia omdat de physix van games meestal van nvida zijn.?

AMD kan ook prima physix aan dus ik zou niet per se Nvidia nemen. Ik snap eigenlijk niet goed waarom je Azerty nu hebt gemaild want die kennen dit hele topic (en dus adviestraject) niet en vallen er met de neus in de boter in. Dan krijg je meestal aparte reacties. De Nvidia equivalent van de HD 7870 is de GTX 660. De GTX 660 heeft echter een 192-geheugen interface en de HD 7870 heeft een betere 256-geheugen interface. Of je moet de duurdere GTX 670 nemen, de goedkoopste is deze: http://azerty.nl/8-4360-518473/msi-n670gtx-pm2d2gd5-oc-graf.html
Die heeft echter een slechte koeling en is 92 euro duurder dan degene die je nu hebt.

Kortom: ik zou het echt bij je HD 7870 XT laten, dat is een hele goede kaart voor een schappelijke prijs.

Wou het voor de zekerheid weten, en genoeg zekerheid heb ik nu wel. ik ga "m bestellen :D :thumb:

Ik wens je succes. Ga je hem laten assembleren bij Azerty? Houdt dan wel rekening met 1 tot 2 weken (afhankelijk van de drukte, max. 2 weken) wachttijd totdat je je computer kan afhalen.

Ja klopt, ik ben op de hoogte van de levertijd vandaar dat ik deze zo snel af wou hebben. Ik dacht dat de pc werd opgestuurd?

Edit: ik zie het opsturen kan ook, maar afhalen is toch sneller en veiliger voor de apparatuur :D

Laatst bewerkt:
Ik zou zeker afhalen, opsturen kan maar als PostNL een fout maakt en de doos valt ergens vanaf... dat is funest en vaak moet er dan heel veel vervangen worden wat betekent heel veel onderdelen testen en een pc die misschien meerdere dag bij Azerty staat.

Veel plezier met je nieuwe pc!
Ik heb hem ook op meerdere forums geplaatst toen ik mijn pc ging bestellen :)

Als je nog vrsgen hebt, stel ze gerust

@soerinG, weet je zeker dat je deze behuizing wilt? Want alles gaat er makkelijk in hoor, deze behuizing heeft 8 3.5" bays, daar gaat alles makkelijk in, 5 bays zijn eigenlijk al voldoende. De Silencio biedt volgens mij gewoon voldoende ruimte, waarom zegt Azerty dat dit niet kan? Snap er niets van, je hebt nog geen eens een SSD in je computer zitten, verder een normale videokaart. Of biedt de Silencio alleen ruimte aan grote kaarten, vanaf 28.1 cm zoals Azerty vermeldt? Ik vind het dan wel vaag dat je een kleine kaart er niet in kan zetten, dat moet dan toch makkelijk passen?

Het kan wel gewoon volgens hun, maar het zou er te warm worden als de computer constant aan staat en er veel gegamed mee gaat worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan