• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Hulp bij 1 aanpassing

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

libregts65

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2013
In het blokje in de userform Pas de voorraad aan is het mogelijk om daar dan om LOC Magazijn invulbaar te maken zodat hij dan in de voorraad lijst wordt aangegeven Alvast bedankt voor de medewerking

Bijlagen

Was toevallig een formulier van mij, dus even aangepast. Textbox21 stond Locked op True. Heb ik False van gemaakt.
En een regel toegevoegd om weg te schrijven naar Tabel. Die ik uiteraard de naam LIJST heb gegeven, zoals nodig.

Bijlagen

Opa Maarten bedankt alvast, maar als je rechter deel invult loopt hij vast zou je daar aub ook even naar willen kijken

Dat kan, maar wordt wel maandag. Wacht maar af.. Het het om de versie van jou of die ik het laatst stuurde?

Die ik stuurde die andere is een prachtige die heb ik even laten zien aan een kennis van me

Misschien is dit wat.

Als je iets verkoopt, daalt ook de voorraad,. Bovendien een extra knop om de velden eerst leeg te maken voor je iets invult...Als je erg veel artikelen krijgt, kun je alles niet zien op het dashboard zonder te scrollen. Misschien in de database iets met VO of anders goed op de meldingen letten...
Kom niet onnodig op de tabbladen om fouten te voorkomen en formules te slopen...

Bijlagen

Opa Maarten hij is perfect voor mijn maat maar die ik nodig heb is die voorraad projecten als ik hem invul zie plaatje krijg ik deze foutmelding

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    16,1 KB · Weergaven: 9
  • 2.png
    2.png
    22,3 KB · Weergaven: 9
Een gele regel is geen foutmelding, dat is de regel waar de fout ontstond.

Die andere moet helemaal opnieuw gebouwd worden. Klopt niets meer van.
en een tipje: Gebruik geen Sheets("Huppelepup") maar gewoon blad1 o.i.d., staat voor de bladnaam. Dan kun je ongestraft de bladnaam wijzigen...

Hier een nieuwe . kontroleer maar. Ik heb overal tabellen van gemaakt, dus veel code aangepast. Kan uiteraard iets vergeten zijn...
Bij de artikelen hoef je geen aantallen te zetten. dat is dubbel...

Bijlagen

Alvast bedankt zit op dit moment in het buitenland morgen ben ik terug en ga hem testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan