Elandlord
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2010
Hallo allemaal,
Deze vraag stel ik met betrekkking tot de aankoop van een nieuwe laptop. Deze wordt van mijn zusje, en ik probeer een goede voor haar uit te zoeken. Nou heb ik een tijdje de ' computerwereld' niet gevolgd, en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Budget: 700 Euro
Eisen: LAN - Ingang, Sims 2 moet hij kunnen draaien en natuurlijk wat andere spellen, maar niet zwaardere dan Sims 2. Hij moet ook niet te luidruchtig zijn maar een beetje lawaai maakt niet uit. Beeldscherm hoeft niet al te groot. Geen overige software nodig. Besturingsysteem W7.
Systeemeisen Sims 2:
Besturingssysteem
Windows® Vista, XP, ME, 98, 2000
Processor
1.8 GHz / 2.4 GHz voor Windows® Vista
Geheugen
1 GB RAM
Hardeschijfruimte
1.5 GB*
DVD Drive – 8 SPEED
Video Kaart
Een T&L videokaart met tenminste 64 MB RAM.**
Geluidskaart
DirectX 9.0c compatible
(DirectX - Version 9.0c wordt meegeleverd)
Dit lijkt me toch wel te doen voor deze prijs?
Alvast bedankt voor jullie hulp
Met vriendelijke groet,
Elandlord
Deze vraag stel ik met betrekkking tot de aankoop van een nieuwe laptop. Deze wordt van mijn zusje, en ik probeer een goede voor haar uit te zoeken. Nou heb ik een tijdje de ' computerwereld' niet gevolgd, en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Budget: 700 Euro
Eisen: LAN - Ingang, Sims 2 moet hij kunnen draaien en natuurlijk wat andere spellen, maar niet zwaardere dan Sims 2. Hij moet ook niet te luidruchtig zijn maar een beetje lawaai maakt niet uit. Beeldscherm hoeft niet al te groot. Geen overige software nodig. Besturingsysteem W7.
Systeemeisen Sims 2:
Besturingssysteem
Windows® Vista, XP, ME, 98, 2000
Processor
1.8 GHz / 2.4 GHz voor Windows® Vista
Geheugen
1 GB RAM
Hardeschijfruimte
1.5 GB*
DVD Drive – 8 SPEED
Video Kaart
Een T&L videokaart met tenminste 64 MB RAM.**
Geluidskaart
DirectX 9.0c compatible
(DirectX - Version 9.0c wordt meegeleverd)
Dit lijkt me toch wel te doen voor deze prijs?
Alvast bedankt voor jullie hulp

Met vriendelijke groet,
Elandlord
Laatst bewerkt: