Hulp bij aanschaf laptop 700 Euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elandlord

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Hallo allemaal,

Deze vraag stel ik met betrekkking tot de aankoop van een nieuwe laptop. Deze wordt van mijn zusje, en ik probeer een goede voor haar uit te zoeken. Nou heb ik een tijdje de ' computerwereld' niet gevolgd, en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Budget: 700 Euro

Eisen: LAN - Ingang, Sims 2 moet hij kunnen draaien en natuurlijk wat andere spellen, maar niet zwaardere dan Sims 2. Hij moet ook niet te luidruchtig zijn maar een beetje lawaai maakt niet uit. Beeldscherm hoeft niet al te groot. Geen overige software nodig. Besturingsysteem W7.

Systeemeisen Sims 2:
Besturingssysteem
Windows® Vista, XP, ME, 98, 2000

Processor
1.8 GHz / 2.4 GHz voor Windows® Vista

Geheugen
1 GB RAM

Hardeschijfruimte
1.5 GB*

DVD Drive – 8 SPEED

Video Kaart
Een T&L videokaart met tenminste 64 MB RAM.**

Geluidskaart
DirectX 9.0c compatible
(DirectX - Version 9.0c wordt meegeleverd)

Dit lijkt me toch wel te doen voor deze prijs?

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Met vriendelijke groet,

Elandlord

Laatst bewerkt:
Als het 15 inch mag zijn:

http://www.dell.com/nl/p/xps-15/pd?oc=n00xl504&model_id=xps-15

is natuurlijk nog aan te passen aan smaak en wensen. Voor de sims 2 is een budget van 700 euro een beetje overkill, maar als je nog een tijdje vooruit wilt is deze config zeer netjes. nieuwste I5 processor, nvidia 420 mobility, grote harde schijf. GEEN full HD

Met full HD scherm zijn de specs wat minder, maar nog steeds ruim voldoende voor de sims. Een en ander afhankelijk of je eventueel gebruik wilt maken van een extern scherm of puur de laptop e.d.

Laatst bewerkt:
Nouja, het is inderdaad een beetje overkill, maar dat had ik ook verwacht ;).

Dan zou ik graag het budget iets naar beneden willen. De grootte van het beeldscherm is opzich wel ok. Misschien nog iets groter. Maar ik denk dat de prijs beter rond de 600 euro kan liggen.

Alvast bedankt voor je hulp!

Elandlord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan