Hulp bij aanschaf laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hallo,

Mijn vader is op zoek naar een nieuwe laptop. De oude heeft het na 4 jaar begeven en 'schijnt' niet meer te maken zijn (kon wel maar tegen een leuk prijsje natuurlijk:rolleyes:)

Ik wou vragen of jullie een beetje konden helpen met het kiezen van een laptop. Ik zal even wat eisen noemen.

- Goede snelle/krachtige processor
- 1024 MB
- 80 GB
- Windows XP
- Dvd speler/brander
- Verder gewoon interneten/mailen/tekstverwerken. Geen spelletjes af en toe op internet:rolleyes: hehe.

Verder moet dit ongeveer 1100 euro kosten. Is dat mogelijk binnen dit budget of ga je daar al snel overheen?

alvast bedankt!:thumb:

Hallo

Dat moet voor een crack als jij een eitje zijn.

Maar als hij hem alleen gebruikt voor:

Verder gewoon interneten/mailen/tekstverwerken. Geen spelletjes af en toe op internet :rolleyes: hehe.

waarom moet de man dan een snelle processor en 1 gig geheugen.

Voor 800 euro heeft hij al een laptop die doet wat hij wil en meer.

Eric.:thumb:

Ja dat is waar. Maar goed ik hoef geen processor die zo traag is als een Slak.

En met laptop processoren heb ik niet veel ervaring. Ik weet totaal niet wat bij een laptop nou 'snel' en 'minder snel' is.

Ik ga even kijken.

Bedankt als ik iets weet laat ik het even zien. Kunnen jullie er misschien even naar kijken;)

Eric_Daleboudt zei:
Dat moet voor een crack als jij een eitje zijn.

Maar als hij hem alleen gebruikt voor:

Verder gewoon interneten/mailen/tekstverwerken. Geen spelletjes af en toe op internet :rolleyes: hehe.

waarom moet de man dan een snelle processor en 1 gig geheugen.

Voor 800 euro heeft hij al een laptop die doet wat hij wil en meer.

Eric.:thumb:
Volledig mee eens, ik heb zelf een flappert van HP van 600 euro voor dit doeleinde (zie knop systeem), je hoeft hier echt niet een dure laptop voor aan te schaffen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan