Hulp bij aanschaf laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelgae

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2014
Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik wil hem gebruiken voor schoolwerk (internet, office, SPSS) en daarnaast wil ik er af en toe een filmpje op kijken en het spel 'football manager' spelen. Het hoeft niet allemaal tegelijk, en uiteraard zou het fijn zijn als het spel niet hapert. Ik heb al een beetje gezocht en vroeg mij af of deze mogelijk wat kan zijn:

http://www.sicomputers.nl/msi-cr61-2m-856nl-15-6i-ng-core-i5-4210m-8gb-750gb-w8-hd-graphics-dvd-rw-sm-802-11bgn-bt-black.html

Ik hoor het graag van jullie en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!

Welkom bij de Helpmij!
Ik reageer omdat er na zo'n 16 uur, inclusief een voorbij gegane avond, nog geen mens op je vraag heeft gereageerd en dat vind ik best wel sneu. Reden dat ik nog niet eerder reageerde is dat ik even geen tijd en zin had om te zoeken naar een betere voor hetzelfde of bijna hetzelfde bedrag.

Ja, da's voor dat geld een leuk instap laptopje. Houd even rekening met het feit dat er geen 'losse' videokaartinzit. De beelden komen dus op het scherm middels de integrated videochip! Da's voor dagelijks gebruik geen enkel probleem, maar op het moment dat je wat wéér met je laptop wil gaan doen, dan ga je de beperkingen van de chip ondervinden.
Ik heb dus niet verder rondgeneusd of er voor dit bedrag (betere) te vinden zijn.

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!
Ik reageer omdat er na zo'n 16 uur, inclusief een voorbij gegane avond, nog geen mens op je vraag heeft gereageerd en dat vind ik best wel sneu. Reden dat ik nog niet eerder reageerde is dat ik even geen tijd en zin had om te zoeken naar een betere voor hetzelfde of bijna hetzelfde bedrag.

Ja, da's voor dat geld een leuk instap laptopje. Houd even rekening met het feit dat er geen 'losse' videokaartinzit. De beelden komen dus op het scherm middels de integrated videochip! Da's voor dagelijks gebruik geen enkel probleem, maar op het moment dat je wat wéér met je laptop wil gaan doen, dan ga je de beperkingen van de chip ondervinden.
Ik heb dus niet verder rondgeneusd of er voor dit bedrag (betere) te vinden zijn.

Hee gast0225!
Bedankt voor je reactie, maar wat houdt dat met die videokaart/integrated chip precies in? En voor de duidelijkheid, het gaat me erom dat ik ermee kan wat ik eerder aangaf en verder maakt het me niet zoveel uit.

Even ter vergelijking, mijn ouders hebben deze laptop:
Naamloos.jpg
En daarop loopt het spel dus voor geen meter. De laptop die ik eerder noemde is wel degelijk beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan