hulp bij aansluiten moederbord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
alles goed aangesloten? als je een vga kabel hebt liggen kan je die proberen. en je moederbord heeft zelf ook soms een aansluiting voor beeldscherm. die kan je ook proberen. alleen zijn die meestal VGA.

druk je video kaart anders eens goed aan :D en probeer vga kabel voor zekerheid als je die hebt

het lijkt mij sterk dat het aan mijn beeldsgerm ligt omdat ikgisteren nog met mun oude processor erop gezeten heb

hmm. heb je ook alle andere dingen goed geinstalleerd* zoals cpu en ram enzo?

ik zit eraan te denken alles eruit te halen en op nieuw te doen. Want ik denk dat ik iets niet goed gedaan heb. Ik heb het gevoel dat idd de ram niet goed zit

oke. ik was een beetje alles aan het losmaken. Nadat alles los was kijk ik naar de sata van de hdd en zie ik dat de discdriver en de hdd verbonden zijn met elkaar.. :$ Nogal hele stomme fout ! :P

Ik heb een probleempje (alweer) als ik mijn pc aanzet gaat er een led lampje branden met daaronder staande: dRAM Led. en dan hoor ik een piepje. Weet jij of iemand anders misschien wat er aan deh andi s ??

bedankt voor je hulp het werk allemaal, moet alleen nog even wat ddr3 geheugen halen, want hij support geen ddr2 ^^.

hoe kan ik status op opgelost zetten??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan