hulp bij camerakeuze en type geheugenkaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroopwafel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2008
Ben van plan om een digitale spiegelreflexcamera te kopen en kom er niet uit welke het moeten worden.Zouden jullie mijn keus makkelijker kunnen maken.

Heb een paar camera's op het oog en dat zijn

Sony A200
Sony A300
Canon EOS 400D

Zelf zat ik te denken aan de Sony A200 of A300 ... Is dit een goede keus of heeft er iemand andere suggesties. (graag beargumenteren waarom wel, of waarom niet.)

Ben van plan de volgende lens erbij te kopen bij zowel de sony als de canon. "Tamron AF 28 - 300 mm F/3.5 - 6.3 XR Di LD (IF), doe ik hier goed aan ????
Of kan ik beter 2 lenzen halen en elke keer wisselen met kans op stof op de sensor

Mis ik het bereik van 18 - 28 ??? of word dat zelden of nooit gebruikt. Of kan ik beter een lens van 18 - 50 erbij halen ???

Het probleem met de canon eos 400d is dat hij geen beeldstabilisatie in de body heeft en de lens heeft dat ook niet. Is dat heel erg ?? Wil de camera voor huis tuin en keukengebruik gebruiken en om vliegtuigen te fotograveren op vliegshows.Om de canon met een speciale canonlens met IS (beeldstabilisatie) en usm te halen word mij iets te gek aangezien dit nogal prijzig is.

Kan iemand mij zeggen of ik in de Sony A200 en/of A300 ook Compact flash type 3 of 4 kan doen. ( weet dat type 1 en 2 wel kan)

Al vast bedankt voor jullie tips en antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan