Hulp bij datakabel voor samsung E700/E710

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ien
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ien

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2004
Helppp,

Wie kan mij vertellen hoe ik de software voor de datakabel, samsung E700/E710, aan de ''praat'' kan krijgen tussen mijn GSM en PC?

-De software staat al op de pc,
-Probleem is waarschijnlijk de modem? (ik heb ADSL),
-De gegevens komen niet over van GSM naar PC.
-Het is een originele USB datakabel voor een samsung E710/E700.

Ik kom er echt niet uit deze keer, dus ik hoop dat hier iemand is die mij kan vertellen wat ik over het hoofd zie.

Alvast bedankt voor je reactie,

Groet,
Ien

Laatst bewerkt:
/

hey jah ik heb hetzelfde probleem heb ook kabel doet het ook niet bij samsung e 710 volgens mij heb je er een speciale kabel voor nodig heb alleen geen usbkabel maar datalink kabelpcb180lbe

moedeloos....

Er moet toch iemand zijn in Nederland die weet hoe die datakabel werkt? Er worden er dagelijks verkocht en de verkopers roepen allemaal dat het moet werken maar eenmaal uit de verpakking kan je niet meer terug.

:confused:

verbinding?

Ik kom tot aan de GPRS verbinding, dan staat er ''fout in AT commando''. Ik kom dus niet online........

Wie herkend dit?

Ik heb precies hetzelfde probleem wie kan ons helpen:rolleyes:

Het lijkt alsof ik een stukje software mis ik heb wel alles geinstalleerd. De driver voor de kabel en de software Easy Pims

samsung

Volgens Samsung moet je voor de E710 een datakabel hebben met het nummer PCB093 en voor de E700 PCB133. Is dit bekend bij iemand of dit het probleem echt is?

Geplaatst door plevier
Ik heb precies hetzelfde probleem wie kan ons helpen:rolleyes:

Het lijkt alsof ik een stukje software mis ik heb wel alles geinstalleerd. De driver voor de kabel en de software Easy Pims

Ik heb het opgelost!

Wat moet je doen :
Naar configuratiescherm >systeem> hardware> systeembeheer dan de poorten aanklikken en selecteer profilic USB klik rechts en stuurprogramma bijwerken. Doe de meegeleverde cdrom in de drive . Kies de optie ik wil zelf kiezen en selecteer 98ME_20011_2kXP_20024

Je zal een foutmelding krijgen dat het geen stuurprogramma is ondersteund door XP. Gewoon doorgaan!

Stel dan in Pims de juiste poort in en bitrate op 115200

Dit heeft mij bij geholpen dus ik hoop dat het bij ullie ook werkt.
Veel succes!!!!!!!!!!:)

Ik heb de kabel terug gezonden naar de verkoper met de vraag of ik de originele van de E710 kan krijgen, helaas heb ik deze nu nog niet binnen maar ik laat zeker weten of dit gelukt is! Bedankt voor jullie reactie.

Het werkt!

Vandaag de andere kabel gekregen, deze doet het ineens nadat ik even heb zitten zoeken.

Op de kabel staat dat die voor de E600 is, ik heb de software voor de E710 gebruikt en de drivers van de cd geinstalleerd.

De bitrate op 115200 gezet en wat zitten zoeken met tussen de com1 tot 4.

Wat ik nog niet overgezet kan krijgen is de wallpapers (van de cd) die bewegen......

De rest werkt wel!!!!

kan geen verbinding maken

kan iemand mij helpen?want ik kan mijn samsung e700 niet connecten met d epc ik word :shocked:
ik heb pims & file manager 1.0 geinstalleerd. Maar de pc kan geen verbinding maken? ik zie geen of hoor niks wanneer ik de usb in mn mob en in de pc doe. Ook staat er bij file manager offline ik heb ook al gerommeld met systeembeheer, poort, systeem bijwerken etc. maar helpt niet?

kan iemand mij helpen T_T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan