Hulp bij facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul12345678

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2014
Berichten
2
Ik wil aan de hand van een voorbeeld een bepaalde layout voor facebook ik kom er niet uit wie kan mij helpen?
Ik heb een voorbeeld dat is al iets.
 
Betreft antwoord facebook vraag

Goedemorgen,

Bedankt voor de reactie.
Ik heb alles gelezen en bekeken maar krijg niet de juiste instelling die ik wil.
Kunt u niet eens voor mij kijken?
Mvg., Paul
 
:( Zelf heb ik me zeer lang geleden bij FaceBook ( mijn leven's-fout dat was ! ) geregistreerd maar nog meer lang-geleden dat ik daar in-gelogd ben, en wil ik daar voor geen goud en absoluut niet terug meer( sorry :( ) ..
Maar lees ik wel artikelen en nieuws over facebook en volg ik regelmatig deze ontwikkelingen enz... net zoals ik heb op een site gelezen dat sinds kort facebook heeft zelf een layout uitgebracht welke bijna niemand leuk vind'
en bijna niemand die veranderen kan of zoiets, en lees ik dat zeer veel gebruikers ook moeite hebben om een eigen lay-out in te stellen enz... :(

Korte citaat van een nieuws is :
Op 10 maart heeft Facebook deze wijzigingen op de pagina aangekondigd en sinds 15 maart krijgen admins van een pagina de volgende melding met de aankondiging van deze wijzigingen en de mogelijkheid om de pagina toe te voegen aan de wachtlijst. Voordat je dit doet moet je eigenlijk weten wat de consequenties van deze wijzigingen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan