• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij formule's

Status
Niet open voor verdere reacties.

AC1841949

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hallo beste Forum leden,

Ik ben bezig met een bestandje te maken i.v.m. een bestelbon. Het is zo dat ik vorige week zeer goed ben geholpen met de formule's (met dank aan Martin), maar deze moeten nu overgebracht worden uit de tabel ritssluitingen (werkt perfect) naar de andere tabellen en dat lukt me niet! In de tweede tabel heb ik de naam van het blad aangepast (zie cel E12 en F12) en toch loopt het niet gesmeerd.

Indien mogelijk, kan er mij iemand depanneren en de formule's in de andere tabellen te plaatsen. Als deze ok zijn kan ik verder.

Alvast dank bij voorbaat.

Hallo beste Forum leden,

Indien mogelijk, kan er mij iemand depanneren en de formule's in de andere tabellen te plaatsen. Als deze ok zijn kan ik verder.

Alvast dank bij voorbaat.

Voor de elastieken , staan ze der ook al , ik heb dat gedaan door de formule te kopiëren en dan met Ctrl H de zoeken en vervangen toe te passen , daarna wel afsluiten Ctrl Shift Enter .

Bijlagen

De formules heb ik in de andere kolommen geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Ik heb de opzet iets verandert, zodat er met 1 formule gewerkt kan worden, zoals in de bijlage.
rij 1 is een hulp rij, welke ik heb verborgen.

Bijlagen

Ik heb de opzet iets verandert, zodat er met 1 formule gewerkt kan worden, zoals in de bijlage.
rij 1 is een hulp rij, welke ik heb verborgen.

Hallo Paul,

Vriendelijk bedankt voor het mede helpen zoeken. Dit was echt team work hé.

Het is gelukt :thumb:

Bij deze kan ik nu verder werken met de opmaak, mogmaals dank heren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan