• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Hulp bij formules

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Ignari

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2025
Hoi, ik zoek hulp bij enkele formules, ik zou in het bijgevoegde bestand graag het volgende zien: ik scan een barcode (sheet2, cel B3) die verwijst naar data op sheet1 kolom A. Als dit is gebeurd dan zou op Sheet2, cel B7 automatisch de waarde laten zien die verwijst naar Sheet1, kolom B. Ook zou dan Sheet2, B12 het resultaat laten zien van Sheet1 kolom C. Als laatste zou Sheet 2 B14 het resultaat laten zien van sheet1 kolom D. Bij voorbaat dank voor alle hulp. Mvrgr Ignari

Bijlagen

PHP:
=VLOOKUP(B3;Sheet1!$A$1:$D$5;2;0)
=VLOOKUP(B3;Sheet1!$A$1:$D$5;3;0)
=VLOOKUP(B3;Sheet1!$A$1:$D$5;4;0)

Hoi Popipipo, dank voor je snelle reactie, echter ik krijg nog foutmeldingen. Ik heb de formules gecontroleerd, is het voor jou mogelijk om de formules in dit bestand te zetten? Bij voorbaat dank Ignari

Als er geen verdere vragen zijn vergeet dan niet, in uw eerste post, de vraag als opgelost te zetten.

Terug
Bovenaan Onderaan