hulp bij gastenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2003
Hoi,

ik heb een websitje opgezet voor mezelf, bij de hosting site freewebs.com. Ik kan hier ook een gastenboek plaaten. ik moet dan de volgende html code op mijn site zetten:

<FORM action="http://members.freewebs.com/guestbookA.jsp" method=post><INPUT TYPE="hidden" name="userid" value="830454">Name:<input name="name"><BR>Email:<input name="email"><BR>Leave your message here:<BR><TEXTAREA name="message"></TEXTAREA><BR><input value="Sign the Guestbook" type="submit"></FORM><BR><HR><SCRIPT type = "text/javascript" src="guestbook.js"></SCRIPT>

Probleempje: alle nieuwe berichten komen onderaan te staan.
Mijn vraag hierbij is dus: hoe kan ik er voor zorgen dat de nieuwe berichten bovenaan komen te staan???

mail je antwoorden aub naar mathijsgoorhuis@hotmail.com

groeten,

thijske

thijske.tk

Verplaatst van Forums >> Internet Homepage.

Antwoorden kunnen beter in dit onderwerp worden gegeven ipv mailen want zo kunnen andere leden er ook wat van leren... bvd

zelf denk ik dat je de nieuwe berichten niet bovenaan kunt krijgen omdat het dus een standaard gastenboek is van freewebs.com !
Hun hebben dit zow ingesteld dat de nieuwe berichten onderaan komen! Maar bij het creeren van je gastenboek kon je er dan mayb niet voor kiezen om nieuwe berichten bovenaan te laten zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan