Hulp bij het zoeken naar twee componenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Berichten
220
Hallo,

ik heb gisterenavond me AMD FX 8350 met Asus Sabertooth 990FX R2.0 en 8GB RAM DDR3 1333 Mhz (4 latjes van 2GB) kunnen verkopen voor 200 euro. Ik had de processor en moederbord eerder gekocht voor 100 dus wel mooie winst gemaakt :p
Nu heb ik gisteren een i7-4820K gekocht met 16GB in quad channel voor 250 euro. Ik heb nu dus alleen nog een CPU koeler nodig en een moederbord voor socket 2011. Ik heb een dikke 100 euro dat ik daaraan kan spenderen. Wat raden jullie voor moederbord en koeler aan? Ik heb al gelezen dat je voor 2011 socket beter een koeler neemt die beter is dan intel stock cooler, om in games de i7 goed te koelen, klopt dat of is dat niet noodzakelijk? Op 2dehands.be en op coolblue, alternate hebben ze geen socket 2011 moederborden meer. Hebben jullie dus enig advies welk moederbord en koeler ik zou kunnen nemen en op welke site ik het kan kopen? Maakt niet uit of het nieuw of tweedehands is. Ik zou het fijn vinden mochten jullie me helpen zoeken naar die twee componenten. Ik woon trouwens in België.

Tony
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het snelle antwoord.
Ja inderdaad op marktplaats ook maar zo duur... ik ben ook heletijd aan het zoeken voor mobo maximum 150 eu nog niets..
En is een betere koeler aangeraden? Van 40-70 euro?
 
Zelf heb ik die detailkennis over koelers en mobo's niet. Ik ben geen gamer.
 
Dankjewel ik heb ze allebei gemailt. Erg bedankt Sander en ook de anderen voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan