Hulp bij keuze processor!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Meesternadim,

Dat is inderdaad een beetje vreemd ja. Natuurlijk zit er enig verschil in aangezien 1 GB in feite 1024 Mb is, maar er gerekend wordt per 1000 MB. Was de harde schijf al voor 147GB gevuld toen je hem kocht of heb je dat er allemaal zelf op gezet?
Zit er misschien een recovery partitie op?

Hallo,

toen ik hem net kocht was er ongerveer 50 gb vol de rest heb ik zelf op gezet, en ja er zit een recovery partitie op, die is 9 gb. het is normaal als er 5 tot 10 gb mist, maar 40 gb is wel erg veel.

Hallo,

toen ik hem net kocht was er ongerveer 50 gb vol de rest heb ik zelf op gezet, en ja er zit een recovery partitie op, die is 9 gb. het is normaal als er 5 tot 10 gb mist, maar 40 gb is wel erg veel.

Hey, ik denk dat het beter is als je hiervoor even rondkijkt op een ander deel van het forum. Ik heb niet zoveel verstand van dit soort dingen.
Anders kun je misschien even contact opnemen met HP support.

dat is heel normaal , en altijd bij harde schijven, als je bijvoorbeeld een 1TB schijf koopt krijg je maar 940gb ipv 1024 , dat had iets met die waardes te maken, maar dat is altijd zo.

dat is heel normaal , en altijd bij harde schijven, als je bijvoorbeeld een 1TB schijf koopt krijg je maar 940gb ipv 1024 , dat had iets met die waardes te maken, maar dat is altijd zo.

Ik heb ook een 320 GB harde schijf, ook van HP.
Zelf een HP dv6720 laptop staan, 289 gb harde schijf + 8,35 recovery partitie. Totaal 297,5 gb zeg maar. Tot zover is het precies hetzelfde als Meesternadim.
Hij zegt echter nog ergens 40 gb te missen...

Ik heb ook een 320 GB harde schijf, ook van HP.
Zelf een HP dv6720 laptop staan, 289 gb harde schijf + 8,35 recovery partitie. Totaal 297,5 gb zeg maar. Tot zover is het precies hetzelfde als Meesternadim.
Hij zegt echter nog ergens 40 gb te missen...

Het is nu opgelost, je moet gewoon de windows herstelpunten te verwijderen, nu mis ik no 8 gb, maar dat zal wel normaal zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan