Hulp bij laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenQi

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2010
Berichten
9
Als cadeau voor het behalen van mijn diploma krijg ik een Laptop naar keuze van mijn ouders cadeau
De streefprijs is hierbij wel tussen de 600-700 euro

Ik heb al meerdere malen rondgekeken naar een goede laptop, met een helder beeld, en waar ik naast de standaard dingen als msn e.d. ook nog regelmatig een serie kan kijken, veel muziek op kan zetten. En heel misschien soms eens een game op kan spelen ( en dan heb ik het natuurlijk niet over de allernieuwste games, maar iets ouder)
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar een degelijke allround laptop.

Nu is mijn oog zelf gevallen op 3 laptops, namelijk :

-Toshiba Satellite L650-170
- HP Pavilion dv6-2130ed
- Asus X52JB-SX012V

Nu is mijn vraag aan jullie, welke van deze is het beste ? of hebben jullie eventueel nog betere opties ?
Dan hoor ik het maar al te graag !

Bvd,
HenQi
 
De ASUS heeft een i3, dit zijn de nieuwe mobile processoren van Intel en zijn dus heel snel. Volgens mij moet daar ook DDR3 bij, wat ook een stuk sneller is.
 
-

Maar die Toshiba heeft een i5 processor als het goed is, is die dan niet iets beter ?

@ mrmusic :

Waarom die HP niet en één van de andere twee wel ?

voor het gemak van alle drie laptops even de specificaties opgezocht, aangezien jullie daar meer van af weten dan ik :

Toshiba : http://www.laptopshop.nl/product/101811/toshiba-satellite-l650-170.html#specificaties
HP: http://www.laptopshop.nl/product/86147/hp-pavilion-dv6-2130ed.html#specificaties
ASUS: http://www.laptopshop.nl/product/99394/asus-x52jb-sx012v.html#specificaties

Kunnen jullie wat meer vertellen over bepaalde belangrijke specificaties, en welke laptop het beste is ?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, de Toshiba is nog beter. Had daar even niet naar gekeken. Mijn mening is dan dus de Toshiba.

En HP is gewoon een beduidend minder merk als het op kwaliteit aankomt.
 
Laatst bewerkt:
-

De Toshiba is dus over het algemeen het beste van deze 3 ?
Of hebben jullie nog andere leuke alternatieven in dezelfde prijsklasse ( 600-700 )

Ik dacht dat het bij HP wel meeviel, lees vaak dat het toch wel een aardig merk is, beter dan Acer.
Maar een Toshiba is kwalitatief dan wel goed ?

Sorry hoor, maar ik ben een behoorlijke leek als het op computers/laptops aankomt
 
Goedemiddag,


Denk als je ze alle drie vergelijkt dat de Toshiba met kop en schouder er boven uit steekt zou ook deze keuze doen.
 
Oke dat was dus ook mijn gedachte ! bedankt voor de bevestiging !

Ik denk dus dat het inderdaad de Toshiba wordt, tenzij iemand van jullie een betere optie heeft voor een laptop rond dezelfde prijs ! Dat hoor ik natuurlijk graag !

In ieder geval, Bedankt!
 
Toshiba is kwalitatief een van de beste. Maak je daar maar geen zorgen over.
 
Begin nu inderdaad steeds zekerder te worden van mijn keuze,

Maar kom ook nog wel eens laptops tegen als ;
MSI CX620-017NL
of een sony Vaio.

Blijft de toshiba dan nog steeds de beste keuze ?
 
Dus ik mag veronderstellen dat deze toshiba een behoorlijke laptop is ? ;)
 
Lijkt me wel ja.

Daarnaast biedt Toshiba gewoon de beste bouwkwaliteit en is het meest duurzaam en degelijk.
 
Oke, dan wordt het de Toshiba !

Heel erg bedankt voor de antwoorden !
 
Sorry, maar ik kom nog eens met 3 nieuwe keuzes naast die toshiba, aangezien ik zeker wil zijn dat ik geen schroot koop.

Blijft de toshiba beter dan de ;

- Dell Studio 1555
- Asus UL50AT-XX020V
- HP Pavilion DV6-2115SA

Alvast bedankt :D
 
Ik stop ermee, heb toch inmiddels wel een paar keer duidelijk gezegd hoe en wat, en anderen ook

Succes verder!
 
Hoi,

Ik weet dat het moeilijk is om te beslissen maar echt de Toshiba is een goede keus en als je blijft zoeken zal je blijven twijfelen denk dat je nu genoeg gelezen heb dat de Toshiba de beste keus is
 
Ja ik ben er nu ook definitief uit !

Echt heel erg bedankt voor de antwoorden, ik zal er vast veel plezier aan beleven ;)

Bedankt!
HenQi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan