mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Ik meende dat het heel gemakkelijk was, maar toch lukt het me niet. Wie helpt mij het maken van een formule om mijn tekstbestand met diverse bijbelvertalingen in de juiste lay-out te krijgen.
In de bijlage een gedeelte van de tekst (kolommen A t/m D). In de kolommen F en G wordt de tekst weergegeven zoals ik hem hebben wil. Dus als in kolom A geen getal staat (er begint dan geen nieuw bijbelvers) , moet de tekst van kolom B worden toegevoegd aan die van de cel daarboven.
Omdat de spreadsheet meer bijbelvertalingen bevat, zijn sommige vertalingen over meer regels uitgesmeerd. Daarom zijn de regels 8 t/m 11 leeg.
Ik probeerde een en ander met een ALS-formule, maar dat lukt mij niet.
Wie helpt mij een goedwerkende formule te bouwen?
Vriendelijke groet,
Guido van Harten
In de bijlage een gedeelte van de tekst (kolommen A t/m D). In de kolommen F en G wordt de tekst weergegeven zoals ik hem hebben wil. Dus als in kolom A geen getal staat (er begint dan geen nieuw bijbelvers) , moet de tekst van kolom B worden toegevoegd aan die van de cel daarboven.
Omdat de spreadsheet meer bijbelvertalingen bevat, zijn sommige vertalingen over meer regels uitgesmeerd. Daarom zijn de regels 8 t/m 11 leeg.
Ik probeerde een en ander met een ALS-formule, maar dat lukt mij niet.
Wie helpt mij een goedwerkende formule te bouwen?
Vriendelijke groet,
Guido van Harten