• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij mijn werkrooster

• Onderwerp starter Onderwerp starter LeckD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LeckD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2023
Hallo,

Sinds vandaag zit ik op dit forum, ik wil graag gebruik maken van de gelegenheid om het volgende te vragen:

In mijn bijlage kun je trouwens het excel bestand vinden waar het om draait!

Een kleine uitleg van te voren:

Ik ben buschauffeur en wij werken met dienstroosters en rouleringen.
Werkblad 1 (streek basis) heeft alle data die ik in de andere werkbladen gebruik/verwerk.
Werkblad 2 (Fulltime 1001) is een benaming van een bepaald rooster bij ons elk rooster heeft z'n eigen werkblad

Mijn vraag:

Op Werkblad 1 (streek basis) cel S21 daar gaat het nu om, daar zie je een schema met allemaal tijden en procenten, wij werken met ORT (onregelmatigheidstoeslag) wat ik graag wil is dat Excel weet dat er bijvoorbeeld op Dinsdag tussen 05:30 en 06:00 een toeslag geld van 30% en op Werkblad 2 in de laatste kolom waar ORT staat het van alle dagen van de week optelt en daar het gemiddelde neerzet. Zodat ik dus kan zien dat week 1 gemiddeld 35% ORT zit bijvoorbeeld. Als dit goed werkt wil ik dit op alle werkbladen gaan toepassen.

Ik loop er zelf op vast ik kan het gewoon niet vinden hoe ik dit makkelijk of hoe dan ook kan verwerken.

Groeten van David

Bijlagen

Welkom op het forum,

Ik zou beginnen met het verwijderen van de samengevoegde cellen.
waarom zet je op tabblad streek basis niet een extra kolom met toeslagen per dienst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan