• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij scorelijst in Excel 2007 maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpbergen

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2010
Hallo,

Ik ben absoluut geen held met Excel. De standaard dingen lukken me nog wel, maar dit gaat mij toch echt te ver. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen bij het maken van een scorelijst. Het is voor een competitie bij mij vereniging. Alle namen en scores zijn nog fictief. In het bestand zelf heb ik al wat informatie erbij geschreven over wat de bedoeling is. Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb gemaakt.

Alvast dank aan de degene die mij helpt(en).:thumb:

Bekijk bijlage uitslag woensdagavond competitie.xlsx

Ik zou eerder een extra kolom toevoegen met de datum en alle weekresultaten samenbrengen in 1 tabel. Dit zal het veel eenvoudiger maken om de afzonderlijke resultaten op te halen, te filteren, formules samen te stellen, enz.. omdat je dan maar 1 bereik moet doorspitten.

Super heren!

Vooral het voorbeeld heeft geholpen, want zo'n draaitabel maken was mij echt niet gelukt. Maar hier kan ik iets mee.

Ik ga het morgen even op mijn gemak bekijken. Ik laat nog even weten of het allemaal lukt.

:thumb:

Ik ben helemaal happy :D!

Ik heb me nog even verder verdiept in die draaitabellen. Nooit geweten dat die dingen überhaupt bestaan.
Ik heb nog niet helemaal door hoe ik die dingen vorm geef, maar dat ontdek ik nog wel.

In ieder geval dank voor de hulp. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan