• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij Userform

Status
Niet open voor verdere reacties.
rontermaat,

Het werkt goed maar ik heb 1 opmerking:
Als je 1 x doet en nog eens werkt de sorteermacro goed.
Doe je voor 2 of meerdere weken dan werkt het niet goed.
Volgens mij komt dit door dat als je 1x doet schrijft hij de datum als 9-9-2009 weg.
Anders schrijft hij bij meerdere weken de datum als 9-9-09 weg en dan werkt het sorteren niet.
Ik heb al zitten puzzelen om de datum het zelfde weg te laten schrijven, helaas zonder suc6.

Misschien weet trucker10 hier een oplossing voor?

rontermaat,

Het werkt goed maar ik heb 1 opmerking:
Als je 1 x doet en nog eens werkt de sorteermacro goed.
Doe je voor 2 of meerdere weken dan werkt het niet goed.
Volgens mij komt dit door dat als je 1x doet schrijft hij de datum als 9-9-2009 weg.
Anders schrijft hij bij meerdere weken de datum als 9-9-09 weg en dan werkt het sorteren niet.
Ik heb al zitten puzzelen om de datum het zelfde weg te laten schrijven, helaas zonder suc6.

Misschien weet trucker10 hier een oplossing voor?

@ Hoorvan , ik volg vanuit de truck ( nu koffie pauze :) ) ik heb deze nacht bemerkt dat er geen format ( date ," dd/mm/yyyy" ) in het userform staat > mijn struikelblokje van 10maand geleden waar jij en Roncancio de oplossing voor gaf > bekijk het eerst daar eens de textbox de nodige format date meegeven .

trucker10,

Ik krijg het niet echt voorelkaar omdat als hij gaat rekenen met b.v.b. x weken.
Schrijft hij het weg als 9-9-09, dan staat er in de formulebalk 9-9-2009.
Met format krijg ik 1x wel weggeschreven als 9-9-09 maar dan komt er een rood,
driehoekje met de tekst dat het jaartal als 2 cijferig is weg geschreven.
In de formulebalk staat dan ook inderdaad 9-9-09.
Dus hier zit ergens het probleem maar hoe het op te lossen.

Goed gewerkt :thumb:. Kon het niet laten om nog een kleine aanpassing te doen, zodat calendar altijd huidige datum pakt.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan