• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp bij VB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justes

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hallo,

Ik beginner kom niet verder, in blad Menu moeten 20 Buttons komen die bij aanklikken de betreffende bladen te voorschijn moeten roepen.

Groeten Justes

Bijlagen

Hallo,

Ik probeer het nogmaals, het was misschien niet helemaal duidelijk.

Dus op het eerste blad een twintigtalknoppen die bij aanklikken het betreffende blad oproept.

gr Justes

Bijlagen

Module toegevoegd waarin de code staat. Eerste 2 knoppen werken, ik denk dat je de rest wel zelf kunt.

Laatst bewerkt:
Justus,

Ik zag een UserForm met 2 knoppen
in jouw programma.

Ik heb er 20 van gemaakt.
De codes moet je zelf nog invullen. Je hebt een voorbeeld.

Maar die van HUIB is eenvoudiger en werkt net zo goed.

Succes ermee.

Bijlagen

Hallo,

Daar ben ik weer, ik heb van beide wat opgestoken, omdat het nu gaat om 20 adressen, maar het er wel honderd kunnen worden lijkt mij deze makkelijker.
ik heb er een printknop op gezet alleen moet hij nog gaan werken, is het mogelijk dat ik daar een uitleg over krijg.
En als het kan dat na het printen blad 1 weer tevoorschijn komt.

Alvast dank,
Justes

Bijlagen

Hallo,

Het begint al wat te worden alleen had nog graag even hulp.
Is her mogelijk dat als de sheet uit geprint wordt automatisch het blad actie tevoorschijn komt.

Bij voorbaat dank.

Groeten Justes

Bijlagen

Justus,

Een regel toevoegen aan de macro's van Blad "Actie"

Private Sub CommandButton1_Click()
Sheets("Blad2").Select
ActiveSheet.PrintOut
Sheets("Actie").Activate 'aan alle onderstaande macro's toevoegen
End Sub

Hallo Luc en Michel (huijb)

Hartelijk dank, het werkt als een zonnetje.

Groeten Justes

Hallo daar ben ik weer,

Tot zover heb ik hem klaar, nu het volgende.
Het is de bedoeling dat als in het blad Actie op klant 1 geklikt wordt, op het betreffende blad de eerste gele cel geselecteerd wordt en met klikken op tab of enter alleen de volgende gele cel.
De oplossing zoals in de vraag "naar invulvelden springen" door Withaar is prima, maar bij deze zijn bijna alle bladen verschillend.

Bij voorbaat dank.

Justes

Nog nooit meegemaakt, twee keer de bijlage verstuurd netjes ingepakt, extra krant er om heen komt hij niet door.
Nog maar een keer zonder krant.

gr Justes

wie kan zeggen hoe het komt dat ik het bestand niet verstuurd kan krijgen.

Sommige bestanden kunnen niet meegestuurd worden, zoals XLS-bestanden, maar dat geeft hij aan als je de bijlage wil toevoegen.
Misschien te groot, maar ja als je hem inpakt, dan kan hij ook niet zo groot meer zijn.

Dit is het enige wat ik kan bedenken...

Hallo Erwin,

Ik heb al meerdere malen een XLS bestand verstuurd, deze is 130 kb moet toch kunnen, nog maar een geprobeerd.

gr Justes

Hallo,

Ik kom niet verder, wat ik ook probeer ik krijg steeds een fout melding.

Gr, Justes

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan