• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hulp bij VBA

ronnie123

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Hallo beste leden
kan iemand mij helpen met het formulier in het bestand
ik wil graag het wedstrijdnummer invoeren en dan worden de gegevens van die rij opgehaald speler 1, moy, car en dit ook van speler 2.
dan gemaakt speler 1, gemaakt speler 2 en brt invullen en dit opslaan in die regel
alvast bedankt
groetjes Ronnie

Bijlagen

Klik in de ontwerpmodus met de rechtermuisknop op het formulier en kies "Programmacode weergeven".
En in de Windows verkenner ook even met de rechtermuisknop op het bestand klikken, kies Eigenschappen en daarna onderaan "Blokkering opheffen" aanvinken.

zou je me met het opslaan ook willen helpen, is voor mij te hoog gegrepen. en wat moet ik aanpassen in het originele bestand moet hij in een ander tabblad de wedstrijd zoeken

Laatst bewerkt:
Nou vooruit, maar ik heb zo het vermoeden dat er nog veel meer vragen gaan komen.
En de wedstrijd wordt gezocht in het actieve werkblad.

Bijlagen

Dat kun je prima zelf.
Klik met de rechtermuisknop op tabje Blad1, de rest wijst zich vanzelf.

Je kan ook eens proberen om te dubbel klikken op het desbetreffende tabblad.

hallo warme bakkertje
bedankt voor deze oplossing, dat was mijn probleem de verwijzing naar een ander tabblad
groetjes en bedankt Ronnie

Terug
Bovenaan Onderaan