Hulp bij versturen van Form.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Totalshape

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo,

Ik ben een newbie op gebied van websites bouwen. Maar ik wil graag een website voor mijn eigen bedrijf maken. Dus met Namo webeditor aan de slag een een site gemaakt.
http://www.werken-voor-jezelf.biz

Ben trots op wat ik gemaakt heb alleen de contactpagina is niet zoals ik wil.
Nu heb ik via het programma een mailform aangepast en netjes een link erin met een mailtoadres met daarachter de code voor het versturen van het formulier.

Wanneer ik alles netjes upload werkt de link en het versturen van het formulier naar mijzelf heel goed. Maar op het moment dat ik op een andere pc ditzelfde doe krijg ik gewoon een blanke mailpagina en gebeurt er niet wat moet gebeuren.

Klinkt dit nog logisch?:rolleyes:

Van pure frustratie heb ik de oude pagina maar weer terug gezet. :evil: Ben nu al dik een week aan het stoeien met dit probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Reacties en commentaar op wat ik gemaakt heb zijn ook welkom.

Groetjes

Totalshape

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Telkens als ik op Submit druk, maakt ie een bericht aan met de form gegevens in het standaardmailprogam. Volgens mij kan het ook anders, dwz als je op submit drukt, dat het mailtje met de gegevens ongezien verstuurd wordt en dat je naar ene andere paginna doorgelinkt wordt.

dit is de html die ik heb gebruikt:
<FORM METHOD="post" ENCTYPE="text/plain" ACTION="mailto:email@ergens.nl?subject=onderwerp">

krijg jij een blanke webpagina of een mailbericht zonder waarden?

Als ik dit aangeef, staat de waarde country bij het country veld. dit komt door name="country", helpt dat??

<tr valign="top">
<td align="right" width="150" bgcolor="#F9CE0E"> Country</td>

<td colspan="2" width="310" bgcolor="#FFFFFF"> <input type="text" name="Country" size="50">
</td>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan