hulp bij vinden avi tag's! (wel automatisch)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jipjo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jipjo

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2007
In een duizelingwekkende stomme actie heb ik de verkeerde harde schijf geformatteerd. Die stond vol met tv series die ik de afgelopen jaren van de tv heb opgenomen.

het meeste heb ik teruggekregen met PC inspector. Die noemt echter alles Convar[x].avi. In de afleveringen zelf staat niet duidelijk welk seizoen, welke aflevering. Ik wil graag de boel ordenen.

Weet iemand een truuk of een tool waarmee ik automatisch de namen van de afleveringen kan vinden?

Hetzelfde zou ik trouwens kunnen gebruiken voor mp3's. Da's echter makkelijker met de hand, en alleen veel werk. Alle tooltjes die ik tot nog toe geprobeerd heb werken niet, misschien is mijn smaak (veel nederlands en veel klassiek) niet zo mainstream. (foobar, tunatic, etc etc) werken eigenlijk alleen voor popmuziek.

Tjaa. Je hebt veel software's waar je series enzo mee kan ordenen? Ben je bereid om die software illegaal te downloaden? Want dan geef ik je de link. :)

als je de naam van de software noemt kan ik overwegen die legaal tte kopen, afhankelijk vanprijs en gebodene.

Het gaat mij niet zozeer om het ordenen, maar om het vinden van seizoen en nummer-naam van de aflevering!

de bestanden heten nu allemaal ± convar3.avi

FileOrdener v.3 ofzoiets.

Het is in Amerika te koop niet in NL. In amerika is het ongeveer $ 44,95 .

heb je een link naar de website? Ik kan het nl niet vinden. Of is het niet online te koop?

ik kan dat progje niet vinden. Iemand nog een suggestie??!!

Ik heb nog steeds geen programmaatje kunnen vinden. Iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan