gielkleinjan
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2019
Ik heb een vraag over een werkblad waar ik mee aan het werk ben. Het betreft een document waarin ik door het ingeven van een fase, automatisch te zien krijg welke documenten/handelingen ik in die fase moet doen. dit doe ik aan de hand van 'fase-kaartjes'.
Dus: ik selecteer in een rolmenu 'fase 3' en vervolgens wil ik dat hij in een vastgesteld opmaakbereik invult welke documenten/handelingen ik in fase 2 (vorige fase), fase 3 (huidige fase) en fase 4 (volgende fase) moet hebben/doen. handelingen/documenten per fase zijn buiten het afdrukbereik gedefinieerd.
Ik heb het voorbeeld in de bijlage toegevoegd.
Kan iemand mij helpen welke formules ik moet gebruiken? het zal iets met vert.zoeken zijn., maar ik kom er niet uit.
Groeten Giel
Dus: ik selecteer in een rolmenu 'fase 3' en vervolgens wil ik dat hij in een vastgesteld opmaakbereik invult welke documenten/handelingen ik in fase 2 (vorige fase), fase 3 (huidige fase) en fase 4 (volgende fase) moet hebben/doen. handelingen/documenten per fase zijn buiten het afdrukbereik gedefinieerd.
Ik heb het voorbeeld in de bijlage toegevoegd.
Kan iemand mij helpen welke formules ik moet gebruiken? het zal iets met vert.zoeken zijn., maar ik kom er niet uit.
Groeten Giel