Hulp gevraagd bij auto berekenen tarieven

Status
Niet open voor verdere reacties.

smidi

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2011
Hallo,

Ik heb een acces overzicht waarbij verschillende transporteurs verschillende bestemmingen rijden. Deze hebben dus ook verschillende tarieven.
De tarieven zijn per pallet!

Nu wil ik graag iets inbouwen dat wanneer ik dus 1 pallet verstuur met Vervoerder A naar Locatie A, Acces automatisch het juiste tarief berekend....

Echter ik heb geen flauw idee hoe....

Zie bijlage voor de reeds opgebouwde tabellen structuur.

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

:mad: Krijg de bijlagen niet bijgevoegd....dan maar zo;

Heb 3 tabellen;

1 Transporteurs
Kolommen; Id Vervoerder Adres Postcode Plaats

2 Transport Opdrachten
Kolommen: Id OrdernrSC Orderrefklant Transportdatum Naar Transporteur Gefactureerd AantPallets Gewicht Transportprijs Extra kosten Redenextrakosten Factuurnrtranspbedrijf

3 Klanten
Kolommen: Id Klant

4 Tarieven
Kolommen: Id Vervoerder Bestemming

Ik heb ook gezipt!

Dirk

Laatst bewerkt:
Heb je de db al gecomprimeerd, en vervolgens gezipt? Meestal krijg je hem dan klein genoeg. Ik mis een tabel waarin je de verschillende tarieven hebt staan. Hoe wil je dan onderscheid maken tussen de transporteurs?

Hallo Michel,

Ja ook gezipt geprobeerd en in Chrome en IE7....maar geen succes; kreeg deze foutcode;

500 [IOErrorEvent type=ïoError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error#2038"]

Heb een tabel tarieven toegevoegd, en de eerste melding aangepast.

Gr. Dirk

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie geen tabel, maar je kunt de db anders ook wel uploaden naar MijnBestand.nl; dan pikken we 'm daar wel op.

Zal er een blik op werpen!

Ik ben er mee bezig; het viel mij op dat je een hele ongelukkige manier hebt om klanten te registreren; een Klantnaam + Filiaalnaam in één veld, met een | als scheidingsteken? Erg onhandig.... Dus dat heb ik eerst hersteld.

Ik ben er mee bezig; het viel mij op dat je een hele ongelukkige manier hebt om klanten te registreren; een Klantnaam + Filiaalnaam in één veld, met een | als scheidingsteken? Erg onhandig.... Dus dat heb ik eerst hersteld.

Top....ben benieuwd...wil me dit graag zelf kundig maken.

Loop nu nog tegen "waarschijnlijk" simpele dingen aan, waar ik nog veel voor zoeken moet...maar de aanhouder wint zullen we maar denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan