hulp gevraagd bij keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spike1984

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2013
Berichten
4
Beste

het lukt me eindelijk om een form te openen door op een item op de keuzelijst te klikken maar ik krijg de focus niet juist. bvb als je op het record met Id 5 klikt zou hij het record met Id5 in het formulier moeten weergeven wat niet lukt.

kan iemand me helpen?
Alvast bedankt.Bekijk bijlage boekenplank.rar
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Wat heb je tot nu toe? En wat voor soort database is het precies en in welke control laat je de resultaten zien?

Vooral het eerste en het laatste (wat je nu hebt en welke control) zijn in dit geval belangrijk bij het vinden en verhelpen van dit probleem.

MartinJM

[edit]
Welkom op Helpmij.nl! :)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn database als bijlage bijgevoegd, plakt wel een beetje tegen mijn Alvast bedankt. (wat bedoel je met control?)
Matthias
 
ben niet zeker als ik hier juist zit. het is eigenlijk een Access 2007 database met wat VB code achter?
 
Hoi,

De programmeertaal die je dan gebruikt is VBA. Daarvoor is er een apart deel op dit forum.

Maak geen nieuwe vraag aan! Een van de moderators zal je vraag verplaatsen waardoor hij op de goede plek terecht komt.

MartinJM
 
Visual Basic is iets anders dan Visual Basic for Applications, VBA is programmeren binnen Office applicaties. Verplaatst naar juiste sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan