hulp gevraagd ,laptop windows 98 : bezig met opsporen van proxy-instellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
de netgear w111 werkt prima op de usb poort van de laptop , maar als ik een usb stick met de update
op de usb poort van de laptop zet vraagt die om een stuurprogramma die ik dus niet heb.

willem 2

Staat dat stuurprogramma niet op de CD?

En je hoef niet dubbel te posten.

sorry ik dacht dat ik hem niet gepost had.
Dat stuurprogramma ( setup voor usb driver windows 98) heb ik van internet gedownload en op usb staan.
Nu ziet de laptop hem nog niet. Ik weet dus niet of het beter is om hem op cd o dvd te branden en de schijf dan in de laptop te doen.
Ik zie namelijk wel de E: staan waar de schijf in moet. maar of het nu een verschil is of ik hem op cd of dvd moet zetten weet ik ook niet.

ik heb hem op een dvd schijfje gezet maar de laptop ziet wel de E: maar geen inhoud.
Ik stop er vandaag mee (moet over 1 uur werken) en ben morgen om 16:00 terug.
Ik brand het programmatje voor de driver morgen ook nog op cd en probeer het dan nog een keer.
Alvast bedankt voor heel veel moeite. Ik laat morgen weer iets van mij horen.

hallo , ik ben er weer. Straks om 18:00 brand ik even deze driver op een cd en probeer het opnieuw. als dit niet lukt moet ik het denk ik opgeven want dan heb ik weer een ander probleem en of dit dan de moeite is. Het is wel intersan om een laptop met 98 geupdate te krijgen. Je hoor t straks van me.

Ja, anders toch maar even Linux installeren, geen problemen met drivers tenminste.

Inderdaad lord, ik kan denk ik niet anders. ook de cd en dvd met de driver erop ziet hij wel maar niet de inhoud. Wel singaleert hij dat er 1,75 mb opstaat maar als ik hem aanklik zie ik niets. Ik geef het op.
Ik ga nu je site met linux bestuderen en laat je volgende week woensdag ( carnaval eerst) om 18:00 weten of het gelukt is . ps hoeveel geheugen moet ik hier minimaal voor hebben en is een bestand systeem van 32-bits genoeg.
Ik wil je wel even harstikke bedanken voor alle moeite die je al voor me hebt gedaan, dikke pluim en bij voorbaat dank.

willem 2

Ja, misschien kunnen andere helpmijers nog een oplossing geven. Ik heb volgende week vakantie dus kan ik me site weer vergroten :)

Hoe ziet je systeem er uit? het heeft zoiezo 128 MB Geheugen nodig en 2GB geheugen. En ik zou kiezen voor Lubuntu of Xubuntu, deze zijn de lichte versie's van Ubuntu en probeer het eerst eens met de live-cd of je usb-adaptor dan wel werkt.

Ik heb sowieso net nog ff weer geinstalleerd in viruele machine. Ik liet modem zoeken en hij vond neits. Dan moet je dus zelf een modem selecteren, en toen heb ik op volgende geklikt. Dan kom je in zo'n lijst. Ik klikte gewoon op volgende, voerde een paar gegevens in (woonplaats was als enige verplicht maar ik typte: niets:P) en toen ging hij verder. Ik kreeg daarna verbinding!! Ik had trouwens als je dus internet gaat instellen geklikt op de onderste optie (Internet verbinding instellen handmatig, of via LAN!!!)

sorry voor de late reaktie , kon niet op forum. Ik zal bovenste even proberen en kom er zo op terug.

sorry lukt niet er word nergens iets gevraagd , als ik dus LAN aanklik verloopt het verder en geeft hij aan dat ik na voltooien internet heb. dus niet. ik kan nergens vinden hoe ik dit moet instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan