hulp gevraagd met proiect

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmaster

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
hallo allemaal
ik chiel ben bezig om een server client programa te maken
met meerdere functies
zo als:
synchroniseren van agenda's of gewoon van text vlakken
maar ook chat
bestandsdeling
en als het heel goed lukt een video chat
maar ik loop vast
en ik heb een beet je hulp nodig
en ik heb eigelijk wijnig aan iemand die een code geeft die voor zijn eige programa is gebruikt
dus vandaar wil iemand mij helpen in de vorm van beglijden
mijn mail is *Knip*
alvast bedankt

gr chiel

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je vragen hebt, willen wij je hier altijd helpen.... Maar dan moet je wel met iets specifiekere vragen komen :thumb:

Succes!

@cmaster :Vanmiddag heeft een moderator jouw email verwijderd. Nu zie ik dat je wederom weer je email geplaatst hebt. Wil je dat niet meer doen.Helpen doen we via het forum.

helaas niet spesiafieker

helaas ik kan mijn vraag niet spesiafieker schrijven dus toch de vraag of iemand gewoon wil helpen

ik hoop dat iemand het begrijpt

Moeten we dan maar (kunnen we dan maar) stoppen met het forum??:D
Tevens weet je idd nooit wat voor vage figuren er meelezen.

Laatst bewerkt:
Waarom kan je je vraag niet specifieker schijven?? Wat lukt er precies niet?? Waar loop je vast??

Nieuwe optie:
Privé bericht versturen via helpmij.nl......

ten eerst
ik kan geen prive berichten sturen
ten tweede
ik loop vast bij het schrijven van het server client systeem het programa er omheen lukt wel

mischien heefd iemand een cursus of een voorbeeld met '.. waar je dingen moet aanpassen op je eigen programe (ik denk dat in mijn geval een socket systeem nodig is maar het kan ook anders zijn )

nee dan doe ik het wel via form als het niet anders kan
bedankt voor je gedult

gr cmaster

toevallig

toevallig had ik dat ook gevonden maar ik kom er niet uit hoe je er nou funkties aan toevoegd (behalve chat)

zoizo bedankt

gr cmaster

p.s. bij mij geeft de site het bericht "alleen vereniginsleden...."

Heb je al een begin, of heb je echt geen idee?? En waar wil je mee beginnen?

Nog 1 vraagje: Welke versie gebruik je? (vb)

PS: Oeps, wist ik niet...:o

het liefst van af het begin van het stuk server-client programeren want omdat ik dit wou weten ben ik ook maar gaan zoeken maar uiteindelijk heb ik volgensmij een rond wiel 4kant gemaakt

dus als jij dit kan zou ik het graag van af het begin server-clien systemen leren

volgens mij vb 6 strouwens

Laatst bewerkt:
Ik zal er morgen nog eens naar kijken.. Alleen gebruik ik wel visual basic 2008..
Ik heb er ook geen ervaring in, maar misschien lukt het wel...

Altijd als ik een programma over internet wil laten werken, dan gebruik ik php... Maar als je een groot chat programma wil maken, dan is dat niet echt handig..

Succes!!!!:thumb:

Laatst bewerkt:
nou fijn martin
ik gebruik visual studeo
maar ik moet dus niet alleen chat maar ook andere dingen
en ik ken die taal helemaal niet

gr cmaster

Visual studio is en programma van Microsoft waarin je meerdere programmeertalen kan gebruiken. Visual basic is er daar een van... Welke versie van visual studio heb je? En welke programmeertaal wil je gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan