Hulp gevraagd voor een externe functie van een shoppingcart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet eens firefox installeren en firebug installeren hierdoor kan je gemakelijk in je code kijken

- hierdoor klik je op het kleine icoon recht onder een soort beestje al bug gezien

merk op als je de gecrieerde html bekijkt dat bij u

bij name staat=> aantal, bij mij 001[aantal]

bij u wordt het dan
aantal=>10
bij mij
001[aantal]=>10

waardoor ik weet voor welk product ik welk aantal heb dus je kan je niet vergissen door fouten in code (dus nooit).

de foreach op deze

$info[1] = "product";
$info[2] = "merk";
$info[3] = "model";
$info[4] = "os";
$info[5] = "aantal";
$info[6] = "prijs";

omdat hidden sleutels getallen zijn gaat u $key vb "product" zijn
en $value is null dus niets in u geval

@Kenikavanbis,

Het is me nu gelukt om de foreach te gebruiken (omdat ik value => heb weggehaald). Alleen begrijp ik nog niet goed wat ik moet wijzigen in het aantal gedoe? Het werkt nu, maar dan alleen met de ACER. Als ik dus 2 toshiba en 2 acer doe, dan krijg ik alsnog 2 maal 2 acers... dus ik doe iets verkeerds met het verwijzen naar het aantal en de juiste informatie hm...

Wat betreft firefox heb ik ook al! Dank u wel! Ik hoor het graag van u.. DANK!

@Kenikavanbis, ik ben nu al uren bezig om het proberen te wijzigen. Ik begrijp nu dat wanneer in de for each verwijst naar => value, dat je dus in de inputvelden bij name .value moet gebruiken etc.

Ik denk dat ik dat ook moet gebruiken in plaats van dat weg te halen. Ik zit nu al meer dan 2 weken hiermee haha..

Zou u misschien voor mij mijn code overnemen en het voor mij wijzigen, dan beloof ik dat ik het goed zal doornemen om te kijken wat u heeft gewijzigd zodat ik van kan leren natuurlijk (want heb binnenkort een toets hierover..). Het leuke is dat we echt alles mogen gebruiken tijdens de toets. Zowel boek, als de opdrachten. Dus uiteindelijk gaat het echt om of je het snapt of niet..

en nu zit ik echt met stress!! :(

Ik zal even een verdiende uurtje rust inplannen voor mezelf nu en zal vanavond even kijken. Ik hoop dat u het dan voor me klaar heeft... wil ik u alvast hartelijk bedanken!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan