hulp gevraagd voor keuze laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcell96

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
na mijn laptop verkocht te hebben ben ik op zoek naar een nieuwe...
was eerst een dikke hp met 1 gig videogeheugen alleen die is nu uitverkocht:(
nu heb ik die nieuwe ''G'' model op het oog, ziet er mooi uit....
3461dca85ffc2b25b3548c9641f626f1

(1) mijn vraag is nu of ik deze....
http://www.itsonline.nl/Computer-en-Hardware/Laptop/HP-G62-A13SD-Zilver/92/014007/#Top
(2) of deze....
http://www.wehkamp.nl/computers-telecom/laptop/laptop/hp-g72-110sd-laptop/C09_I08_I41_734655/
zou kopen,
15 op 17 inch is allebei fijn alleen de ene heeft 3 gb geheugen en een nummeriek gedeelte
en de ander heeft 4 gb geheugen en geen nummeriek gedeelte, trouwens weet ik niks over de videokaart van de tweede,

mijn eisen (voor het geval dat je een andere laptop weet die dit heeft) zijn, dat hij wel in het algemeen snel is (met bv door je mappen bladeren) en een beetje met wat zwaardere spellen overweg kan bv: cod-6 of gta-4 op low-grafics:love:

graag wat hulp
en alfast bedankt!

gr,
marcell

Laatst bewerkt:
Die van de wehkamp valt bij voorbaat al af, een intel videokaart (vele games ondersteunen deze kaart niet eens) gaat de games die jij wilt niet trekken! Wil je echt gamen, zal je toch aan een laptop moeten met een goede videokaart van ATI of Nvidia.

De andere laptop heeft een ati kaart, maar die is niet geschikt voor games.

Eigenlijk vallen ze beide gewoon af dus. Zeker wat betreft gta4, want de minimum eisen van dat spel kloppen niet en zijn gebaseerd op een desktop pc (geldt voor de meeste games). Het is nog steeds zo dat je de prestaties kwa gamen tussen een desktop en een laptop nioet kan vergelijken tenzij je werkt met een budget van zo'n 2000 eurotjes.

Wat is eigenlijk je budget? En moet het persee een laptop zijn?

buget= €500 / 600:d
en ja persee een laptop

gta 4 hoeft die niet persee te kunnen hoor alleen is wel leuk...
iemand een ander dan? ik zoek al best lang

Laatst bewerkt:
Dat kon nog wel heel moeilijk gaan worden...

GTA4 is wat dat betreft, zelfs met de minimum eisen van het spel aan boord, voor geen meter speelbaar.

Maar moet persee een laptop zijn en je wilt ook persee gamen?

Laatst bewerkt:
zou ik Microsoft flight simulator X en GTA San Andreas MP op die eerste kunnen spelen op high graphics?

Hoi

Uit een topic van vanmiddag.Wel iets boven budget maar zekers goed
klikkerderklik

Bewuste topic

Blijft het feit dat gamen op een laptop in die prijsklasse niet te hoge eisen kan stellen qua prestaties.

Laatst bewerkt:
ik wilde er eigenlijk een kopen van max 550,
maar die hp g62 (eerste) kan toch wel spellen zoals

battlefield 2 / 2142
swat 4,
mfs x
gta san andreas
cod 4 / 5

goed (high settings) spelen?

Laatst bewerkt:
De oude games waarschijnlijk wel, maar heb het vermoeden dat cod 4 & 5 op high moeilijk word.

Ben het met Frank eens, spaar een paar extra tientjes voor de toshiba.

ok bedankt, die paar tientjes zijn meer dan 100 euro
dus als ik geen andere vind in mijn budget voordat die laptop uitkomt, dan ga ik gewoon die eerste kopen

Laatst bewerkt:
Ok, maar nogmaals de waarschuwing, laptops zijn niet bedoelt om te gamen tenzij je een veel hoger budget hebt. Je kan teleur gesteld worden kwa gaming prestaties.

Het is verder jou keuze.

zoals ik al zij, ik game niet heel veel, meestal alleen in het weekend paar uurtjes en heel soms door de weeks wat gta of mfs x (nu in de vakantie natuurlijk full-time :))
en mijn vorige laptop vond ik ook niet heel slecht en deze is beter toch?

Laatst bewerkt:
Deze is beter, ja. Maar games vragen steeds meer. Dus je houdt dezelfde situatie maar dan met nieuwere games. En over, laten we het ruim nemen, zit je met het probleem dat de games die er dan zijn niet speelbaar zijn.

Vandaar ook mijn eerdere vraag, waarom persee een laptop. Een desktop met goede hardware gaat in principe langer mee.

Laatst bewerkt:
Nogmaals het is je eigen keuze. Maar kijk ook eens op www.tweakers.net. En dan bij pricewatch. Kan je zelf alle keuzes aangeven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan