hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

feestploegske

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Dag allemaal,
Telkens als ik via mijn bureaublad naar deze computer ga en daar bv. mijn harde schijf of CD-station wil openen kom ik automatisch terug op mijn bureaublad. Dit is ook het geval als ik via start naar configuratiescherm ga. Telkens ik daar iets aanklik (om bv. iets te wijzigen) kom ik ook automatisch op mijn bureaublad. Ik heb me al suf gezocht, systeemherstel uitgevoerd enz... maar niets helpt. kan harde schijf wel vinden via verkenner maar bij openen terugkeer naar bureaublad. Als ik rechtsklik op icoontje van harde schijf krijg ik menu: uitvouwen, openen, verkennen enz.... Wanneer ik wil openen: terug naar bureaublad. Heb virusscan uitgevoerd en lijkt allemaal OK. Heb nu ontdekt dat ik ook niet meer in mijn documenten, afbeeldingen e.d. kan (niet via 'deze computer' en ook niet via verkenner) Ik gebruik WinXP pro Hopelijk weet iemand van jullie raad want dit is zeeeeeeeeeeeer vervelend. Alvast bedankt, groetjes!

Klinkt inderdaad als spyware. Lees het eerste bericht in dit topic goed door en plaats dan in DAT topic een hijackthis log. Een expert zal naar je log kijken en vertellen wat je moet verwijderen.

Succes!

toch bedankt

was het maar spyware, dan waren we er nu allang vanaf. AdAware Pro, Spy Sweeper, Pest Patrol, Stinger, HijackThis, Search & Destroy 1.3, A²..... we hebben ze allemaal geprobeerd. Norton antivirus 2004, Bitdefender en Avast, niks te vinden.
En voor de log van HijackThis, ik ben geen beginneling, zelfs zeer goed in HijackThis :thumb: (oei eigen lof, stinkt)
Maar toch bedankt allemaal, ik ga me er nog even mee bezig houden, en anders de spons erover!

Niet om het een of ander hoor, maar ben toch benieuwd of Pieter nog iets kan vinden boven je eigen bevindingen met Hijackthis:D Jammer dat je geen log geplaatst hebt. Misschien dat je toch iets over het hoofd had gezien.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan