Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
in kolom uren wasmand komt bv 1u15 , bij aantal hemden komt bv 6, 1 dienstencheque = 1uur, ee nieuwe hemdenkaart staat voor 8 hemden = 1 dienstencheque, dus maw voor deze opracht zijn 3 dienstencheques nodig en blijft er dan 45 min over + 2 hemden tegoed
hier moet ik dus een formule voor kunne maken, maar mn hooft staat al op barsten pfff
dus ieder hulp is welkom
kan je iets duidelijker zijn aub? waarom heb je 3 dienstencheques nodig? en hoe kom je aan 45 min over?
die 6 hemden worden toch met 1 dienstencheque betaald en niet 3?
ja ff verduidelijken, ik krijg dus een wasmand met allerlei kleren waaronder 6 hemden
voor de hemden is er een andere regeling, per 8 hemden 1 dienstencheque en uur gestreken allerlei dus ook dienstencheque
dus voor deze wasmand van 6 hemden + allerlei moeten 3 cheques gegeven worden, maar dan rest er nog 2 hemden tegoed voor de volgende keer alsook 45 minuten andere kleding.
bij de volgende wasmand wanneer deze dan 1u 30 duurt moet en dus 1 cheque extra gegeven worden gezien er nog 45min tegoed stond, als bij volgende mand dan weer 6 hemden zitten is dit ook weer 1 extra cheque + 4 hemden tegoed
ik hoop dat je het een beetje snapt anders laat maar horen
thx alot
Is dit niet gewoon een wiskundig probleem ?
1 dienstencheque = 1uur, een nieuwe hemdenkaart staat voor 8 hemden = 1 dienstencheque
oftewel: 8 hemden = 1 uur = 1 dienstencheque
Ik zou alles terugbrengen tot 1 eenheid, dus 1/8 van een uur:
=60/8
en iets in de trant van:
Als er meer overhemden zijn dan 1 uur, bereken dan het totaal
IF T>60 then U=U+1 M=T-60
nee de overhemden worden niet in tijd berekend, enkel per stuk, en dus 8 hemden per cheque
de andere strijk is dus wel per tijd en dan moet de formule toch anders zijn
weet alleen niet hoe ik ze moet maken
Zoiets misschien???
ik reken toch per DC 8 hemden.. per stuk maw.. kijk maar na, en de andere strijk is idd per tijd, per DC 1u en 15 min ..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.