hulp gezocht bij bestanden overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wennepen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
66
Het is misschien een hele stomme vraag maar ja :eek:
Ik ben de pc van mijn zwager aan het "reparen" virussen irritante startpagina en ga zo maar door waarschijnlijk moet het een format ctje worden maar nu wil ik graag de foto's die op die pc staan gaan branden (er zit geen brander in die pc) nu lijkt het mij het makkelijkst als ik ze verplaats naar mijn (andere) 2e pc maar hoe ga ik dit doen. ik heb beneden maar 1 internet kabel "mijn pc eraf ander erin" moet ik nu een ander thuisnetwerk aanmaken ofzo?. (ik heb wel een verbinding tussen mijn eigen en de 2e pc)

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Waar staat de pc van je zwager?
Als de harddisk virus vrij is dan zou je hem ook even in jou computer kunnen hangen en dan alles overzetten naar jou harde schijf.
 
Geplaatst door puppie
Waar staat de pc van je zwager? uhm die staat hier nu onder de tafel als ik daar mee bezig ben staat ie dus ipv mijn eigen pc
Als de harddisk virus vrij is dan zou je hem ook even in jou computer kunnen hangen en dan alles overzetten naar jou harde schijf.
nee volgens mij niet hij heeft zo'n irritante startpagina die ik niet kan veranderen en als ik dan IE open krijg ik de melding van NAV dat "bloodhound" is gevonden en niet verwijderd kan worden
is er ook een mogelijkheid om 2 pc's onderling te verbinden?
 
Als er in beide computers een netwerkkaartje zit dan kun je via een crosscable werken.
Heb je dat niet dan zou je een nulmodemkabel kunnen nemen en dan via windows commander bestanden overzetten van de ene naar de andere.
 
o ja jetsearch.org heet die startpagina.

mmmm zo'n kabeltje heb ik niet morgen maar ff bij
pc-oké informeren.
 
Heb jijzelf een router om je internet verbinding te maken.
Hoe maak jij met twee computers contact met het internet.
 
ja ik heb een router en een kabel aansluiting van chello de netwerkkaart in de pc van mijn zwager is ook van chello
 
Heeft die router meer aansluitingen voor een computer.
Zo ja dan zou je daar ook een kabeltje in kunnen stoppen en een klein netwerkje maken.
Dan hoef je niks te kopen alleen maar het kabeltje van jou zwager zijn computer ophalen.
 
Ik heb zijn beeldscherm niet (ja ik weet het die kan ie ook ff langsbrengen). ik heb nog 2 router uitgangen over dus dat is het probleem niet. Of heeft er iemand een oplossing voor die startpagina?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan