Hulp gezocht bij maken van formulieren in Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammadenise

Verenigingslid
Lid geworden
5 nov 2006
Beste lezers,
Ik heb een formulier gemaakt in Word 2007 die men digitaal kan invullen. De lay-out vind ik niet zo mooi, alleen ontbreekt mij de vaardigheid om dit te doen. Omdat ik wellicht nog meer formulieren moet gaan aanpassen c.q. verfraaien hoop ik dat er iemand op dit forum is die mij hiermee kan helpen.
Een van de dingen waar ik hulp bij nodig heb is dat er van twee opties maar 1 keuzerondje aangeklikt kan worden. Bijvoorbeeld bij het aangeven van
man of vrouw.
Hartelijke groeten,
Mammadenise

Hallo Denise. Heb je hier wat aan. Klikje

Soms is het niet zo makkelijk. Kijk hier ook eens wat voor mogelijkheden je hebt. Klikje

Laatst bewerkt:
Hallo Manamana, bedankt voor je reactie. Ik ga er naar kijken, maar ben eigenlijk op zoek naar iemand die een expert is in het maken van formulieren... en mij een beetje op weg kan helpen.

Hallo, ja ik begrijp het maar vaak moet je in de buidel tasten. Ik vind het zelf doen heel erg leuk. Ik hoop dat een expert je verder kan helpen.;)

Ik ben vanavond al een heel eind gekomen! Nu alleen nog uitvissen hoe ik keuzerondjes maak die je niet allemaal kunt aanvinken. Bedankt voor je hulp en weltrusten!

Bedoel je zoiets? Er zit een wachtwoord op het document, anders werkt het niet. En dat is de letter x.

Bijlagen

Hoi OctaFish, jaaaaa dat bedoel ik! Heb je enig idee waarom er een witte kader om het keuzerondje zit? Is dat ook de kleur van de achtergrond te geven? En hoe kan ik dit integreren in mijn bestand? Groetjes, Denise

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan