vrijwilliger802
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jun 2013
Beste ,
mijn naam is jeffrey en ik ben 18 jaar oud.
ik heb een vraagje
ik ben in exel iets aan het maken voor mijn vrijwilligers werk.
ik heb totaal geen verstand van exel maar heb wel een leuk iets opgesteld ( kan iedereen met gezond verstand ).
maar nu kom ik niet verder.
probleem :
ik zit met een de leeftijd.
vb:
nr : leeftijd : zaag nr
1 : 12 ;
2 ; 11 ;
3 ; 9 ;
4 ; 14 ; 52
5 ; 15 ; 11
6 ; 17 ; 14
7 ; 11 ;
dit is het voorbeeld , ik heb het kind nr al staan , en de leeftijd vul ik handmatig in.
maar dan wil ik met de leeftijd een doorverwijzing hebben. na de zaag rij of na een ander tabblad
hier in moet vermeld komen te staan dat hij/zij een zaag mag ( zo ja dan kan ik het zag nummer in vullen , zo nee word de cel geblokkeerd of rood gemarkeerd ).
dit zou ik willen dat dit automatisch gebeurt want anders moet ik dit 700 + keer dit doen.
als het kind 14 jaar of ouder is mag die met die bepaalde zaag werken.
kan dit aangegeven worden in kleur of in letters of gewoon de cel geblokkeerd raakt als diegene het niet mag gebruiken?
kunt u mij hier zo snel mogenlijk mee helpen?
mvg jeffrey
mijn naam is jeffrey en ik ben 18 jaar oud.
ik heb een vraagje
ik ben in exel iets aan het maken voor mijn vrijwilligers werk.
ik heb totaal geen verstand van exel maar heb wel een leuk iets opgesteld ( kan iedereen met gezond verstand ).
maar nu kom ik niet verder.
probleem :
ik zit met een de leeftijd.
vb:
nr : leeftijd : zaag nr
1 : 12 ;
2 ; 11 ;
3 ; 9 ;
4 ; 14 ; 52
5 ; 15 ; 11
6 ; 17 ; 14
7 ; 11 ;
dit is het voorbeeld , ik heb het kind nr al staan , en de leeftijd vul ik handmatig in.
maar dan wil ik met de leeftijd een doorverwijzing hebben. na de zaag rij of na een ander tabblad
hier in moet vermeld komen te staan dat hij/zij een zaag mag ( zo ja dan kan ik het zag nummer in vullen , zo nee word de cel geblokkeerd of rood gemarkeerd ).
dit zou ik willen dat dit automatisch gebeurt want anders moet ik dit 700 + keer dit doen.
als het kind 14 jaar of ouder is mag die met die bepaalde zaag werken.
kan dit aangegeven worden in kleur of in letters of gewoon de cel geblokkeerd raakt als diegene het niet mag gebruiken?
kunt u mij hier zo snel mogenlijk mee helpen?
mvg jeffrey