Hulp gezocht....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantje950

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2008
Berichten
14
Er wordt van mijn op school verwacht dat ik binnen 3 weken weet hoe viscual basic werkt en hier in een rekenmachine programmeer die ook werkt... Helaas heb 0,0000% geen verstand ervan...
Dus mijn vraag is zou iemand mijn op weg willen helpen??? of zelf van een ander iets wat erop lijkt de code willen door geven???
Ik weet dat jullie ook veel tijd en energie in zoiets steken en dat je het mis niet zomaar doet.. maar voor mijn is wel erg van belang!! :$

Alvast bedankt voor de reacties die ik krijg...

Groetjes Daantje
 
Ik heb binnen 3 sec. veel info gevonden bij Google.

Nu jij :)
 
Beste Daantje,

Omdat je sinds vandaag lid bent kan ik mij voorstellen dat je deze mededeling (nog) niet hebt gelezen.

Het is dus niet de bedoeling dat je je vraag hier maar "dumpt" zodat wij het voor je gaan oplossen.

Ga dus zelf eerst aan de gang, je zit immers niet voor niets op school.
Er wordt van je verwacht dat je zelf wat gaat leren.

Omdat je een nieuw lid bent laat ik deze vraag open. Aan jou de taak om aan te geven wat je zelf al hebt gedaan en waar je tegen aan loopt.
 
Beste Daantje,

Omdat je sinds vandaag lid bent kan ik mij voorstellen dat je deze mededeling (nog) niet hebt gelezen.

Het is dus niet de bedoeling dat je je vraag hier maar "dumpt" zodat wij het voor je gaan oplossen.

Ga dus zelf eerst aan de gang, je zit immers niet voor niets op school.
Er wordt van je verwacht dat je zelf wat gaat leren.

Omdat je een nieuw lid bent laat ik deze vraag open. Aan jou de taak om aan te geven wat je zelf al hebt gedaan en waar je tegen aan loopt.


Ik heb nooit gevraagd omdat te leren, ik moest het kiezen omdat ik anders niet genoeg uren had.. maar gelukkig zijn er op deze aarde wel aardige mensen die willen helpen! Dus bij deze ik ben weer weg van dit forum!
 
Je had toch ook voor iets anders kunnen kiezen?
Niemand verplicht om juist daarvoor te kiezen, toch heb je het gedaan.

We willen je best helpen, maar daar staat wel tegenover dat je zelf wat doet.
 
Je had toch ook voor iets anders kunnen kiezen?
Niemand verplicht om juist daarvoor te kiezen, toch heb je het gedaan.

We willen je best helpen, maar daar staat wel tegenover dat je zelf wat doet.


het probleem is dat daar gewoon geen tijd voor is om je derin te verdiepen. doe namelijk 4 en 5 havo in een jaar dus info is niet enige vak. Dus kan me niet overal in verdiepen
De layout voor het rekenmachine is geen probleem om te maken... maar dan welke codes gebruik je etc. en hoe...
 
Heb je zelf al dingen opgezocht en zo ja: Wat snapte je daar niet aan.

Nogmaals, jouw schoolsituatie heeft hier weinig mee te maken.
Je kiest hier zelf voor en keuzes hebben nou eenmaal gevolgen :)
 
Ik kan je ook wel uitleggen, maar hetgeen wat ik dan doe, is tekst kopieren die ik met google heb gevonden.
En als ik aangeef dat ik daar erg veel info vind, kun je dat dus zelf op je gemak ook.

Google, Wikipedia, ixquick etc.
 
Welcome to the real world!! Tegenwoordig wordt ook maar verwacht dat alles zomaar aan komt waaien zeg! En dan nog verontwaardigd reageren als de info niet snel genoeg opgerakeld wordt... Triest. Ook ik heb in een grijs verleden 2 opleidingen gevolgd in 1 schooljaar en toen was er echt geen Internet. Ik moest naar de bibliotheek om urenlang met mijn neus in de boeken de informatie tot me te nemen. Enne, vandaag de dag heb ik een baan waarbij verwacht wordt dat je ook nog studies volgt. Dan heb ik ook nog een vrouw en 2 kids die mijn aandacht nodig hebben.
Nu weet ik wel dat school tegenwoordig anders werkt, maar ik ben nu al bang dat mijn kinderen tot de copy/paste generatie zullen behoren.
p.s. ik ben een echte generatie X typ :)

p.s. sorry voor de vreselijke off-topic reactie.
 
Laatst bewerkt:
En met deze woorden sluit ik deze thread.

We hebben Daantje nu wel lang genoeg de tijd gegeven.

Mocht je t.z.t. toch iets op hebben gezocht en daar problemen mee ondervinden mag je daar een vraag over gaan stellen.

Voor nu:
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan